בחודשים האחרונים עמלו בערוצים רשת 13" ו"ערוץ עשר" על המיזוג שהגיע אל המסך לפני כשבועיים. כעת, עם תחילת הפעילות של הערוץ החדש שהורכב משני הערוצים, ימונה יואב הלדמן, המכהן כסמנכ"ל הכספים של ערוץ עשר מזה כ-12 שנים, למשנה למנכ"ל "רשת 13".



עם מינויו למשנה למנכ"ל "רשת 13", יהיה אחראי הלדמן על הפיתוח העסקי ותפעול של החברה הממוזגת. הלדמן החל תפקידו כסמנכ"ל הכספים של ערוץ עשר בשנת 2006. הלדמן, רואה חשבון בהשכלתו שימש במקביל לתפקידו גם כמנכ"ל האתר עשר.TV (לשעבר נענע עשר). קודם לתפקידו בערוץ עשר שימש הלדמן בתפקידי כספים וניהול בחברת הכבלים הוט ובקבוצת תעבורה אחזקות.



יואב הלדמן, משנה למנכ"ל "רשת 13". צלם : סיון פרג'
יואב הלדמן, משנה למנכ"ל "רשת 13". צלם : סיון פרג'



הלדמן אמר היום: "אני שמח להיות חלק מנבחרת מעולה שתפעל תחת מנכ"ל החברה הממוזגת 'רשת 13' לקראת אתגרי העתיד. אני מאמין שהמעבר משוק לא הגיוני של שלושה שחקנים שמפסידים סכומי עתק, לשוק רציונאלי וכלכלי יביא את 'רשת 13' לרווחיות עתידית, וחובת ההוכחה היא עלינו".



"אני מנצל את ההזדמנות להודות ליוסי ורשבסקי, מנכ"ל החברה הממוזגת, לדירקטוריון ולבעלי המניות של 'רשת 13' על האמון", הוסיף הלדמן. "אני בטוח שצפויה לנו תקופה מאתגרת, מעניינת ומוצלחת ויחד עם עובדי שתי החברות שהתמזגו נצליח לצעוד קדימה לעתיד טוב יותר".