המנחה המיתולוגי של "כוכב נולד" חוזר למסך בעונה השנייה של "לצבי יש בעיה", שבה הוא חושף את הצדדים הפחות זוהרים בלהיות צביקה הדר. בעונה החדשה שתעלה הערב (חמישי) ב"רשת 13" בשעה 22:15, חוזרת אל חייו של השחקן והמגיש, בני משפחתו וחבריו לעבודה, ונפתחת באיבה שחש הדר, בסדרה, כלפי אסי עזר שלקח לו את התפקיד.

"הסדרה הזו מאפשרת לי ולאורי גרוס לקחת אותי למקומות שלא העזתי לחשוב שאני אדבר עליהם, הפחדים והחרדות", מספר הדר. "זה יותר אמיתי מריאליטי אבל זה כתוב".

יש הבדל בין צביקה של החיים לצביקה של הסדרה?
"אם היית עושה סדרה דוקומנטרית 24 שעות עליי, היו רגעים שלא נכנסים לדקה. הסדרה היא אספרסו של החיים של צביקה, של כל הפולים וגרעיני הקפה. זה המשל הכי הזוי שמצאתי אחרי 3 כוסות יין".

למה בחרת להיחשף כל כך?
"בעידן הטלוויזיוני של היום, הבחירה ללכת על כנות ולא כסתם להגיד, זה הנשק היחיד שנשאר לאנשים שלא רוצים להיכנס לבית ולהיסגר".

איך אשתך מגיבה לחשיפה הזו?
"אשתי היא חלק בלתי נפרד מכל רעיון, כל דבר, כל מה שאנחנו חושבים. אתה יודע כמה דברים קורים לנו בחיים ואנחנו אומרים, 'טוב זה לעונה השלישית'".

"המעברים בין הסדרה לחיים הם מאוד חזקים. בזמן הצילומים אשתי באה לסט, והסדרה נפתחת בסדרה על הסדרה, אז מירי בוהדנה משחקת את אשתי בסדרה, ואשתי שיפי (אלוני) היא כאילו אשתי האמיתי, וזה מצולם כשאשתי האמיתית-אמיתית נמצאת".

"זה נושק לחיים שלו", מספרת קרן צור, שמחשקת את גרושתו ואם ילדים של צביקה. "וגם דברים שהם בדויים אתה מיד משליך חושב שזה באמת, כמו הזרקות בוטוקס. אתה אומר זה חתיכת אומץ".

"אני חושב שבן אדם שאין לו ביצים לא היה נשאר כל כך הרבה שנים ברמות הגבוהות", מוסיף גל תורן, שמשחק את חברו הטוב ביותר של צביקה. "יש לו אותנטיות מטורפת".