המיזוג המדובר של "רשת 13" עם "ערוץ 10" קורם עור וגידים, ולאחרי שהרשות השנייה אישרה את המהלך, מנכ"ל "רשת", אבי צבי - הודיע היום (ראשון) על פרישתו. איש התקשורת ביקש מיו״ר הדירקטוריון יוסי רוזן, לפרוש מתפקידו, בעלי המניות קיבלו את בקשתו ובכוונתם להקצות לו מניות בחברה הממוזגת רשת-עשר כהערכה על פועלו הרב למען הערוץ, ומתוך אמונה בתרומה שיוכל להוסיף כבעל מניות בחברה הממוזגת.



צבי, לקח חלק משמעותי בביסוס הערוץ, בקידום התכנים שלו, ובמיצובו לאחר פיצול ערוץ 2. צבי יישאר ב"רשת 13" בחודשים הקרובים במטרה לסייע בהשלמת תהליך המיזוג והעברה מסודרת של החברה למחליפו.



אבי צבי. צלם : אביב חופי
אבי צבי. צלם : אביב חופי



אבי צבי, התייחס לעזיבתו ואמר: "אני גאה ב'רשת 13', אני גאה בחברה שאני מותיר אחרי. רשת עברה מהפך בעשור האחרון בזכות העובדים, המנהלים, הטאלנטים, הספקים ובעלי מניותיה. לפני כעשור לקחתי על עצמי את תפקיד מנכ"ל רשת מתוך אמונה שמדובר בתקופה קצרה, של שלושה חודשים –הגעתי במטרה לייצר מיזוג ולהפוך את שוק הטלוויזיה לשוק בעל הגיון כלכלי. לצערי, זה לקח עשור. לשמחתי, בסוף זה הצליח. אני מותיר בידיהם של בעלי המניות וההנהלה הממוזגת חברה יוצאת דופן עם הון אנושי מקצועי וערכי ואני בטוח שהנהגת החברה החדשה תוביל את המיזוג בצורה הטובה ביותר".



יוסי רוזן, יו״ר "רשת 13" התייחס גם הוא לעזיבה של צבי והוסיף בשם בעלי המניות והדירקטוריון כי הוא רוצה להודות לצבי "על הובלתה של רשת בעשור האחרון והפיכתה לשחקן משמעותי בשוק הטלוויזיה הישראלי. מתוך הערכה רבה לפועלו רב השנים ותרומתו לחברה, ומתוך רצון של בעלי המניות להמשיך ולהיעזר ביכולותיו וניסיונו הרב של אבי - בכוונת בעל המניות של להקצות לו מניות בחברה הממוזגת".



הזכיינית "רשת". צילום מסך
הזכיינית "רשת". צילום מסך