בדרך לרעידת אדמה בשוק התקשורת. מועצת המנהלים של זכיינית ערוץ 2, "רשת" החליטה על הגשת בקשה לרישיון שידורי טלוויזיה, שמשמעותה שבעה ימי שידור בשבוע. הבקשה תוגש במהלך הימים הקרובים. עוד הוחלט, כי במהלך שלוש השנים הראשונות לאחר קבלת הרישיון תמשיך "רשת" לשדר את חדשות 2, שהזכיינית מחזיקה ב-50% מחברת החדשות שלה. 



בהודעה לתקשורת נמסר כי בנוסף לתכניות המצליחות המשודרות כיום ב"רשת", גם "האח הגדול", שכיום משודרת ב"קשת" עתידה להיות משודר בזכיינית. מהזכיינית נמסר כי "תכנית הריאליטי מהווה תוספת משמעותית בין השאר בשל היותו מותג אשר מכפיל כוח באמצעות פעילות דיגיטלית ועניין בפלטפורמות שידור נוספות. בנוסף, בימים אלה נמצאת 'רשת' בתהליך הפקה מואץ של שש דרמות חדשות ומקוריות שחלקן יעלו לשידור עם המעבר לשבעה ימי שידור.



אבי צבי, מנכ"ל "רשת", מסר בתגובה כי "החוסן הטלוויזיוני של 'רשת', לצד הנאמנות לערכי התחנה ולערכי העובדים בה, הם אלה שהביאו את הזכיינית למקום בו היא נמצאת כיום. על בסיס השיפור שהציגה החברה לאורך השנים, מועצת המנהלים של 'רשת' ובעלי מניותיה הנחו את הנהלת החברה להגיש בקשה לרישיון ולהיערך למעבר מוצלח ומהיר בתחרות של שבעה ימים".



אני בטוח שגם במעבר לשבעה ימי שידור, 'רשת' יחד עם חברת החדשות המובילה, היוצרים המקוריים שעובדים איתנו, הטאלנטים המובילים שלה המותגים המוכחים והכוח האנושי שקיים בה תדע לצעוד קדימה ולהוביל את השוק תוך נאמנות לערכיה", אמר צבי.



עדיין לא ברור מה יעלה בגורלה של הזכיינית השנייה, "קשת", שעדיין לא הגישה בקשה דומה. בעבר עלתה האפשרות שאחת הזכייניות תתאחד עם ערוץ 10, אולם נראה כי כעת האפשרות הזאת פחות רלוונטית.