קשה להיות אמא: יאנה יוסף התארחה היום (חמישי) בתוכנית 'אנשים' בערוץ 2 וסיפרה על היותה אמא טריה: "קמתי אחרי הלידה ואכלתי סרט – זו אחריות. לא הייתה לי ברירה, הייתי חייבת לחיות אחרת. יש נשים שהן חיות את זה ויכולות להיות 24/7 עם התינוק עד גיל חצי שנה-שנה בכיף".



"אני קיבלתי כאפה, לי זה היה קשוח. אני צריכה לדעת מתי היא צריכה לאכול, כמה היא צריכה לאכול, מתי היא צריכה לישון – פשוט סדר. אני לא רגילה לסדר שלי, הייתי אומרת לעצמי: 'אני לא מצליחה לעשות אצלי סדר, איך אני אתן לה (תינוקת) סדר?", היא הוסיפה.





"אתה רוצה להיות הורה, אתה אומר לעצמך 'בוא נייצר ביחד חיים', פרי אהבה, אבל פתאום הדבר הזה נחת עלי. כשהייתי אוכלת סרטים, הוא תפקד (ציון), היה הגבר האחראי". למרות שהסטטוס החדש של האמהות היה לה קשה, הוסיפה יוסף: "זה לא אומר שלא התאהבתי בה מהרגע הראשון. מהרגע הראשון הנקתי אותה ועפתי עליה. פשוט כשהגעתי הביתה, הרגע הזה שאתה מגיע הביתה וכולם מתפזרים - הוא קשוח".



כזכור, בנובמבר 2015 ילדה יוסף את בתה הבכורה אחרי הריון מתוקשר במיוחד. הדוגמנית, השחקנית וכוכבת 'האח הגדול' נישאה לבדרן וחבר 'שלישיית מה קשור' ציון ברוך.