התאוששתם מליל הסדר? התגברתם על הצרבות המעיקות בבוקר שאחרי הסעודה מכל הבא ליד? הבנתם ליד מי לא תשבו בשנה הבאה בשולחן החג? טוב מאוד. הגיע הזמן לחזור, ולו במעט, לשגרה. וכשאני אומרת שגרה אני מתכוונת כמובן לבינג' של יום רביעי. מסתבר שיום רביעי היום אגב, ולא ראשון או שבת. בהצלחה למנחשים. 

ההכנות לכניסה לרפיח בעיצומן: "ישראל מרחיבה את האזור ההומניטרי"
הכישלון נחשף? בעזה לועגים לצה"ל: "צבא הכיבוש מסתובב במעגל קסמים"

עולם שכולו חיים | Our Living World

זמן רב עבר מאז שוחחנו על סרט טבע כיף כזה, שיגרום לכל שאר תוכניות הטלוויזיה וסרטי הקולנוע להיראות כמו משימה מורכבת מדי לעיכול. אז בדיוק בזמן הגיחה אל המרקע 'עולם שכולו חיים', סדרה מרתקת המיטיבה לעשות זום אין על כל עולם החי המגוון ברחבי כדור הארץ רבתי. 

ואם ציפיתם לפגוש שוב את קול הבריטון של מורגן פרימן, ההפך הוא הנכון – מאחורי התיעודים היפהפיים של הטבע במלוא תפארתו ניצבת השחקנית עטורת ההישגים קייט בלאנשט, שתוסיף בקולה הנעים הרבה מאוד חן למראה המלבב. ולא, בניגוד לדעה הרווחת, סרטי טבע לא שייכים רק לסוף היום. תבלו. 

''עולם שכולו חיים'' (צילום: נטפליקס)
''עולם שכולו חיים'' (צילום: נטפליקס)

לסמוך או לא לסמוך: הקרב על גן העדן | ?Fight for Paradise: Who Can You Trust 

ועוד משהו שלא יגרום לנו להתחבר אליו בצורה נואשת, ולתהות האם כדי לקום בבוקר ולצאת לעבודה או להודיע לכל מאן דבעי שישוחחו איתנו שוב רק בעוד מספר חודשים. בתפריט: כמה וכמה מתמודדים ומתמודדות רואים את גן העדן המושלם לנגד עיניהם, על כל המשתמע מכך, ואז מבשרים להם אנשי ההפקה שהם ייאלצו להישאר בחוץ. ממש כמו משה רבנו וארץ ישראל.  

כיצד יוכלו המשתתפים ליהנות ממנעמי גן העדן המדובר ובלא פחות מ־100 אלף יורו? באמצעות בריתות שיופרו אחרי יומיים כמובן, שיפתיעו את כולם למרות שהכי לא. לסיכום: טראש במובן הגולמי ביותר, כי הביקוש לטראש לא מסתיים אף פעם.