יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13, ביקש מדירקטוריון רשת 13 לסיים את תפקידו. ההחלטה על סיום תפקידו התקבלה בהסכמה משותפת של אלטמן והדירקטוריון. 

אלטמן יישאר בתפקיד עד למינויו של מחליף/ה ועד לתום חפיפה בין השניים. אלטמן כיהן כחבר דירקטוריון רשת 13 ונרתם לניהול הערוץ ב-2022, תחילה כממלא מקום ובהמשך כמנכ"ל. מאז הוביל את הערוץ תוך העמקת מערכות היחסים והשותפויות עם יוצרי תוכן ובתי הפקה, חיזוק הנכסים הקיימים של הערוץ, ועל רקע אתגרים משמעותיים לשוק הטלוויזיה בישראל.

טרם כהונתו כמנכ"ל רשת 13, הקים את קבוצת הקריאייטיב גראוויטי לפני כ-30 שנה, בה כיהן כמנכ"ל ובהמשך יו"ר.

יורם אלטמן מסר: "אני מודה לאנשי רשת 13 ואנשי חברת החדשות שהלכו איתי בדרך מאתגרת. כיהנתי כמנכ"ל בתקופה הסוערת ביותר שידעה מדינת ישראל וחשתי תחושת שליחות עצומה. האמנתי ועודני מאמין בתפקיד החשוב שיש לרשת 13 בציבוריות הישראלית הן כבית ליצירה ישראלית והן כמי שמחזיק חברת חדשות המשפיעה על סדר היום הציבורי".  

מדירקטוריון רשת 13 נמסר: "יורם נרתם לניהול הערוץ בעידן משתנה בו שוק הטלוויזיה עובר אתגרים משמעותיים. הוא התייצב להוביל את הערוץ ואת אנשיו במסירות ובמחויבות אדירה, ואלה ראויות להערכה ולהכרה. אנו מבקשים להודות לו על עבודה משותפת ופורייה ומאחלים לו הצלחה רבה".