השחקנית אסי לוי, חברת הוועד המנהל של ארגון השחקנים, מתחה היום (רביעי) ביקורת על כך שאין מתווה לפיצוי אנשי עולם התרבות והעצמאים, בריאיון עם ינון מגל ויריב אופנהיימר ב-103FM. אלא שבין לוי לבין מגל, התגלע ויכוח באשר למתווה הפיצויים. "אני די המום ממך", אמר לה מגל. "מקווה שההצגות הפופוליסטיות שלך לא ישארו אחר כך", הטיחה בו לוי.



לוי הסבירה תחילה את מצב עולם התרבות: "יש הבדל בין פתוח לבין פעיל. המדינה מחזיקה בשני קצוות החבל, מצד אחד אין סגר ואין טיפול בעניין הפיצויים, ומצד שני ראש הממשלה מבקש להימנע מהתקהלויות. כשמדברים על זה שנגיף מתפשט באופן אוטומטי, הקהל שמגיע לתיאטרון - פשוט לא מגיע. אלו אנשים בגיל השלישי, שומרי חוק, מקפידים, הבהלה הזו ממש מורגשת אצלנו. לא צריך להגיד סגר בשביל להיות בסגר".

ינון מגל השיב לה: "הממשלה הקודמת נתנה לכם פיצויים". לכך השיבה לוי: "הממשלה הקודמת בהתחלה שכחה אותנו, אף אחד לא הזכיר אותנו". מגל ענה: "אל תהיי כפויית טובה, אני די המום ממך - רציתם שינוי". לוי חתמה את הדיון באומרה כי "הכסף לא שייך לביבי, הוא שייך למדינה".

"אתה מטיל דופי בערך האומנות", אמרה לו לוי. "עולם התרבות אמור להיתמך על ידי המדינה, בישראל רק 20% ממנו נתמך בידי המדינה, תיאטרון הוא לא רווחי". מגל הצהיר: "אני חושב שהממשלה הקודמת הייתה לארג'ית עם האנשים שנפגעו, ליברמן סגר לך את הברז".