פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים יתקיים גם השנה, בחול המועד פסח 24-26 באפריל בתיאטרון חיפה. את הפסטיבל תפתח השנה ההצגה "אבא סיפור" – הצגה מוזיקלית עם שיריו הנפלאים של היוצר והזמר האהוב, מיקי גבריאלוב האגדי המציין השנה 60 שנות יצירה.

ספרד, איטליה, אוסטריה, ארגנטינה, גרמניה, אוסטרליה, אורוגואי יקחו חלק בקבוצות התיאטרון הבינלאומיות שיופיעו השנה בפסטיבל , 7 הפקות מקור יעלו השנה בבכורה על במת הפסטיבל. הפסטיבל יכלול הצגות בתשלום, לצד מופעי תיאטרון רחוב שיהיו פתוחים לקהל הרחב ללא עלות.

הצגות התחרות שיעלו בבכורה בפסטיבל:

״מתן בארצות שאין כמותן״)בהפקת תיאטרון חיפה) -  הצגה מוזיקלית מלאת דמיון. מסע הרפתקאות בשילוב שירים מאת נעמי שמר, לחן שלמה גרוניך, שיחשפו לראשונה לקהל בהצגה. מתן לוקח את אחיותיו התאומות הקטנות ים ושחר לטיולים מלאי דמיון ואומץ בארצות מיוחדות - ארץ החולות, ארץ החיבוקים, ארץ הילדים העצובים ועוד. לאורך המסע המשותף השלושה לומדים על חברות, אהבה וגעגוע.

״מסטיק״ (בהפקת תיאטרון הקרון) תיאטרון בובות פרוע ומצחיק, על מורה מסודרת, ועל מסטיק שובב שמחליט להפריע לה, להצחיק אותה ולעשות הכל כדי להוציא אותה משיווי המשקל. 

״החולדה מוצרלה״ (בהפקת תיאטרון משקפיים), שלא תאמינו מה קורה לה… הרפתקה מצחיקה ומוזיקלית על חולדה שמחליטה להתחרות בתחרות שירה למרות שהיא ידועה בזייפנות יתר. היא יוצאת למסע גילוי עצמי למצוא את הקול הייחודי שלה דרך חוויות של הצלחה וכישלון.

"האריה שבפנים" (בהפקת תיאטרון המדיטק) עיבוד מצחיק ופראי לספר האהוב מאת רייצ'ל ברייט וג'ים פילד. מה קורה כשלעכבר זעיר ומלא חשש נמאס להרגיש- בלתי מורגש? יום אחד עולה בראשו רעיון מוצלח מאוד. אם הוא ישאג, כל החיות סופסוף ירכשו לו כבוד.  אבל יש רק דרך אחת לשאוג ממש חזק- צריך ללמוד איך שואגים מהאריה הענק. אז העכבר מתגבר על הפחד הנורא, אוזר אומץ וניגש לאריה כדי לבקש ממנו עזרה. הצגה מוסיקלית סוחפת ופרועה על אומץ לב, ועל חברות מאוד מפתיעה.

"לא כוחות״ (בהפקת תיאטרון חיפה ותיאטרון הקיבוץ) - סיפורם של מיכאל ואלון שחולמים להיות הכוכבים של נבחרת הכדורסל של בית ספר, אבל באורח ביש, הם מפספסים את ההסעה. השניים מתגלגלים להרפתקה מגלגלת מצחוק בה יגלו שגורל בית הספר תלוי בהם ושרק יחד יוכלו להציל אותו.

לצד הצגות התחרות, תעלה בבכורה בפסטיבל גם ההצגה "אוף לי צפוף לי" של תיאטרון חיפה -  מחזה מאת גיל צרנוביץ ומיטל סלקמון – רטן, בימוי גיל צרנוביץ. ההצגה מספרת על משפחתו של גרשון המתגוררת בצפיפות גדולה בחדר קטן, וזקוקה בדחיפות לפתרון. העצה שהמשפחה מקבלת מחכם הכפר נשמעת לא הגיונית בכלל, אבל אז הם מגלים כמה היא חכמה, ובעיית הצפיפות נפתרת בצורה מפתיעה.

גם השנה, על אף האתגרים הברורים, יוקם בפסטיבל מתחם תיאטרון הרחוב באוויר הפתוח, בניהולם האמנותי של ינון צפריר וגיבסון בר –אל, קבוצת אורתו-דה, ויעניק כתמיד, חוויה מלהיבה ובלתי נשכחת לקהל המבקרים - הכניסה למתחם, כבכל שנה, ללא תשלום.

גם השנה דואג הפסטיבל להציג הצגות מונגשות לילדים בעלי צרכים מיוחדים ולכבדי ראייה. כמו כן, עבור משפחות המפונים, יוקצו כרטיסים ללא עלות להצגות נבחרות, בתיאום מראש.