רק לא מזמן היינו חדשים בכל הדבר הזה שנקרא "הכוכב הבא" העונה החדשה. מנסים להבין מי הזמרים שיחתמו לנו קבע על המסך, מאתרים פה ושם אחד שייקח את הלב שלנו ויישא אותו לגבהים, ובונים את רשימת הנבחרים שלנו, שתככב בכל שיחת סלון או תמי 4. בקרוב מאוד, בגמר הגדול והחגיגי, נדע אם צדקנו בכל ההימורים שפיזרנו לכל עבר, אבל בינתיים אפשר להסתפק בהמשך הספיישל המצוין לשיריו של עומר אדם. למה לא בעצם. 

בניגוד לפעמים הקודמות שבהן חיכינו כל התוכנית, אתמול עלה אליאב זוהר לבמה כשהוא ראשון ברשימה. עם 'שקט' של עומר אדם הוא עשה בדיוק את ההפך משם השיר, והביא 78 אחוזים וחמישה כחולים בהמון פאסון. כמו שצריך. מאחר ואליאב סומן אצלי כפייבוריט מהרגע הראשון, גם אם הוא ישיר לי את רשימת הקניות שלי לסוף השבוע, אין יותר ברור מזה שהוא בגמר. לפחות כאן אפשר להיות רגועים. נמשיך? 

יהלום דוד שעלתה אחריו, לקחה את העיבוד שעשה עומר אדם ל־'Unfaithful' של ריהאנה, המוכר יותר בשם Story of my Life'', ונחלה הצלחה עם 70 אחוזים מקולות השופטים והקהל. כשניב דמירל עלה אף הוא לבמה, והפעם עם גרסתו ל'לבד על המיטה', הותיר אותה על הכיסא החם והלא כל כך נעים לישיבה, אבל לא לאורך זמן. 

עומר יפת מצדו, הלך על הקלאסיקה עם 'נמס ממך', אבל שינה אותו לחלוטין. בואו נאמר שהביצוע הרוקיסטי הזכיר שירים אחרים יותר מאשר את הלהיט עצמו, אבל 55 הנקודות אהבו הגרסה הבועטת והחצופה יותר. באופן מצער למדי, עומר עזב את התוכנית לאחר שנותר אחרון בכיסא ההדחה. השלב הבא? להתחיל להוציא את השירים שנותרו עמוק במגירה. 

טוב, אני לוקחת נשימה עמוקה, אולי שתיים. הגיע הזמן לדבר על נופיה, הבחורה הקסומה הזאת שהגיעה מדרום תל אביב. עם ערימות של פאסון, היא הצליחה לפנות עוד מקום בלבי, אחרי שהבנתי שאליאב כמעט לא השאיר שם מקום לאף זמר או זמרת אחרת. משהו בפשטות, בצניעות שובת הלב הזו, בשקט הפנימי מעורר ההשראה, במיוחד בדור שלנו, ובכישרון הנדיר, הופכים יחד לחומר שממנו עשויות זמרות אמיתיות, דיוות במובן הכי טוב של המילה. והייחודיות הזו? לא קיימת באף אזור חיוג שאי פעם הייתי בו. 

אתמול, בחרה נופיה לבצע את 'פוליטיקה וסקס', שיר שאני מודה שלעולם לא שמעתי, וחבל. מה שבטוח -  אני אתחיל להאזין לו, ואני גם אחפש את הביצוע של נופיה, בדיוק כמו שעשיתי עם 'זאת שמעל לכל המצופה' מספיישל דני סנדרסון. העוצמות הללו בשיריה, שלא מביישות אדם רעב בדרכו למסעדה טעימה במיוחד  או נהג עם פנצ'ר שזקוק למוסך, ממגנטות, ובלי לשים לב אתה מוצא את עצמך מחובר לכל רגע ורגע. תודה לך נופיה, על הכל. ניפגש בגמר.