בימים אלו, חובק הזמר והיוצר קובי אפללו שכבר שנים מרגש את כולנו, את שירו החדש "מה הייתי עושה בלעדייך". בשיחתו עם איריס קול ב-103fm, סיפר על תהליך כתיבת השיר, השונה מהרבה שירים שהוציא בעבר, והגיב על הדברים שאמר על שירי הפופ של ימינו.

"הקצב המרוקאי זה משהו שלא נגעתי בו כמעט אף פעם", הודה והוסיף: "זה ממש מגניב כי זה קצב מאוד חוגג והוא תמיד היה שם סביבי. זה קצב שהוא ממש בתוכי, היה לי יותר קל לשיר את זה מאשר דברים אחרים. הוא בדמי, אני שילוב של המון צדדים. אני חושב שאולי אחרי הקורונה, יש משהו מאוד חוגג חיים שקורה בי עכשיו. יש לי יותר שירים שמחים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כזכור, בחודש מאי עורר הזמר  סערה כשכתב בעמוד האינסטגרם שלו נגד שירים חדשים של אמנים צעירים: "לפעמים נדמה לי שגדל פה דור של מוזיקאים (תודה לאל לא כולם) שמתחרה מי יביא את הטקסט הכי נמוך ומטומטם, בשם המגניבות הדפוקה שמוגדרת על ידי אנשים שחיים בסרט שהם וואו כזה כאילו מגניבים כאילו, נמוכים חיים בסרט יקרים. אתם תוך שנייה תעברו את גיל 35, וגם הקהל שלכם מן הסתם יתבגר (זה קורה אתה יודעים, המין האנושי וזה) והוא יבין די מהר שהשירים שהזנתם אותו, די מטומטמים, ויש סיכוי שיברח!"

הוא התייחס לסערה שעורר הפוסט שלו: "אכפת לי בתור אבא, כל הסיפור נולד מחוויה שהייתה לי עם הבת שלי, כשהיא שרה שיר מאוד לא ראוי. כשאין מסננים ברשת, אין מבוגר אחראי, אתה כזמר הוא המבוגר האחראי".

"אמנים פוגשים את הקהל שלהם, הם יודעים איפה הם", טען אפללו, "אם אומנים יודעים שיש להם בקהל ילדים בני 6-5, הם לא יכולים להתפשט. את יודעת כמה אומנים פנו אליי אחר כך ואמרו לי שזה מה שעובד? הרבה צעירים אמרו לי שזה נכון. לאף אחד באמת לא אכפת מהתוכן. זה היה פוסט קצר, והוא עשה ברדק כי יש בו הרבה אמת. אמת מזיזה אנשים באי נוחות. הבעתי את דעתי, ואני לא עושה את זה יותר מדי". 

עזרה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש