היוצר והזמר עדן חסון חוזר להיכל מנורה מבטחים למופע 360 מעלות ב-25/10/22. זו שנה מטורפת ומוצלחת במיוחד של עדן חסון שמגיע לשיאי הצלחה אדירים. מופע ענק בפארק הירקון ת"א שזכה לביקורות מעולות, סיבוב בכל ההיכלים והאמפי הגדולים בישראל, ומופע ענק בבריכת הסולטן בירושלים.
 
היכל מנורה כבר לא מקום זר לעדן חסון, רק בשנה שעברה כבש את מנורה ב-4 מופעי ענק בלתי נשכחים, ועכשיו הוא חוזר לשם כמנצח הגדול של השנה.

את הפריצה הרשמית עשה עם שיר הבכורה שלו "שמישהו יעצור אותי" שזכה בפרס הישג השנה של אקו"ם לשיר הטוב ביותר לשנת 2018 ובהמשך גרף את תואר איש השנה במוסיקה, הזמר המושמע ביותר של אפל מיוזיק 2020, והאלבום השני המושמע ביותר בניו מדיה ב-2020.

ומאז באמת שאף אחד לא יכול היה לעצור את היוצר המוכשר שהביא לנו את להיטי העל: "ילדים כאלה", "שיכורים", "כפיות", "מתפוצץ לי הראש", "אין יותר מועדונים", "איך את אוהבת", "שקיעות אדומות", "את חסרה לי", "סיבובים", "אל תשברי לי את הלב", "גדל לי קצת זקן", "מה פספסתי", "מדליקה לי הכל", "באור גדול", "כולם רוצים אהבה", "מבטיח", "לא מרגיש טוב", "בואי נישן על זה", "עושה לי צרות" והשיר החדש "מטפסים על הקירות" ועוד ועוד... שהגיעו ללמעלה מ-250 מיליון צפיות ול-425,000 אלף מנויים ביו טיוב, כשבאמתחתו רק 3 שנות קריירה הוא כבר מוביל את המצעדים של אפל מיוזיק וספוטפיי כאמן המושמע ביותר בישראל.

כעת הוא חוזר עם המופע הענק להיכל מנורה מבטחים למופע 360 מעלות, שם יבצע את השירים המרגשים מתחילת הדרך ועד להיטי הענק של היום. במופע יהיו שלל הפתעות, פירוטכניקה מיוחדת, רקדנים ושואו ענק, וכמובן אורחים מפתיעים.

מחר - יום שלישי ב-10 בבוקר תפתח מכירת הכרטיסים למופע 360 מעלות בהיכל מנורה מבטחים של עדן חסון.