הלוויתו של צביקה פיק, מגדולי זמרי ומלחיני הפופ בישראל, שהלך אתמול לעולמו בגיל 72, נערכה הבוקר (שני) בבית העלמין ברמת השרון. חבריו ובני משפחתו של פיק ליוו אותו בדרכו האחרונה לאחר שאותר אתמול בביתו כשהוא ללא רוח חיים.

ההלוויה נערכה במתכונת מצומצמת וללא נוכחות תקשורת, והנוכחים מחאו לפיק כפיים בפעם האחרונה וחלקו לו כבוד. בין היתר נכחו בה נכחו ניקי גולדשטיין, הראל מויאל, מאיה בוסקילה, רני רהב ומיכל שפירא.

מנהלו האישי ואיש יחסי הציבור, שיר פינטו, ספד לו הבוקר בראיון ב-103FM. "זה פשוט בא בפתאומיות, לחלוטין", סיפר. "הוא תמיד היה הלב הפועם של המוזיקה, לא היה אכפת לו בן כמה הוא ולא היה אכפת לו הגיל שלו, הוא התעסק רק בעשייה, זה מה שעניין אותו. הוא היה וורקוהוליק, אהב לעבוד, ליצור, להיות על במות, לשמוע מוזיקה, אהב אנשים".

צביקה פיק  (צילום: שמואל רחמני)
צביקה פיק (צילום: שמואל רחמני)

גם הבמאי והיוצר ארז בן הרוש, בעליו של חברת ההפקה No Drama Studio, שעבד על סרט דוקו ביחד עם העיתונאי שי להב שמגולל את סיפור חייו של צביקה פיק, נפרד מפיק בשיחה הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. הוא סיפר כי "צביקה עבר עליות ומורדות מטורפות. גייסנו הרבה מאוד אנשים שעבדו איתו וארכיונים נדירים שהצלחנו להשיג, וליווינו אותו, הוא מתחשבן עם עצמו ועם תחנות בחייו, וזה נקטע, נוצר לנו פער". 

צביקה פיק, שנת 1979 (צילום: יעקב סער לע''מ)
צביקה פיק, שנת 1979 (צילום: יעקב סער לע''מ)