הזמר והיוצר דני ניב, המוכר בשם מוקי, חובק את השיר החדש "מה שעובר עליי". בשיחתו עם איריס קול ב-103fm, סיפר על תהליך כתיבת השיר, והמשמעויות שלו עבור המסע שלו לאורך חייו.

"אני חושב שכל אחד מאיתנו לפעמים שואל את עצמו אם לקיום שלנו יש משמעות מעבר לרגע", תהה. "תשובה אין לי, וזה בסדר. יום אחד גם אני אהיה אינני, ואני מקווה שהשירים שלי יישארו יותר ממני, מן הסתם. אני לא שואל את זה בגלל שיריי, אלא ברמת האדם. אני מאמין שהשירים שלי, לפחות חלק מהם, מספיק טובים, והם יישארו, אבל מדובר במה אני חוץ מזה ומעבר לזה".

 

בהמשך, הוסיף: "ככל שאני מתבגר, יש לי פחות ופחות תשובות כל הזמן, זה מה שהכי מעצבן. יש כאלה שיגידו שמה שבחוץ לא באמת קיים, שהכל בפנים, אז אני חושב שאנחנו משתנים גם בלי כוונה, בלי שנחשוב על זה".

על ההופעה הקרובה של להקת שב"ק ס' ושירי ההרכב, שהובילו ללא מעט ביקורות על התוכן השנוי במחלוקת, אמר: "חלק ממי שהייתי ומה שכתבתי, יצרתי ואהבתי לעשות, וכל נושא הפוליטיקלי קורקט - שחררו. קלטנו את הניסיון לבוא ולומר משהו על דברים שכתבנו בתיכון, להתעסק בזה בגילנו זה נראה לי כל כך מטופש וחסר תוחלת ומשמעות. זה ממש לא מזיז לי. לאף אחד מאיתנו לא הייתה מחשבה על זה, עד ששאלו אותנו. זו לא בעיה שלנו".