המוזיקאית המצליחה, קליס, שהנפיקה להיטים רבים בעשור הראשון של שנות האלפיים, וזכתה בשלל פרסים תגיעה לראשונה להופעה אחת בישראל בתאריך ה-17.7, במועדון הבארבי תל אביב.

המוזיקאית האמריקאית, שהיא מבין הנשים הבודדות בהיסטוריה שהכניסו 10 סינגלים ישירות לפסגת המצעדים בבריטניה, התחילה את הקריירה בגיל 16 לאחר שעזבה את בית הוריה והתחילה לעבוד עם מי שיהיה בן הזוג המוזיקלי למשך הקריירה, פארל ויליאמס. בעקבות העבודה המשותפת הוחתמה בענקית התקליטים "Virgin Records" ובאלבומה השני עם חברת התקליטים זכתה בפרס "האמן החדש הטוב ביותר" ב-Brit Awards ובאמנית ה-R&B הטובה בעולם ב-NME Awards. הסגנון והצליל הייחודי של קליס בא לידי ביטוי בגישה מרדנית ופאנקית בערבוב של היפ הופ, סול ו-R&B.

בימים אלה קליס ממשיכה ליצור ולהופיע לצד פיתוח הכשרון והתשוקה הנוספים שלה בתחום הקולינריה. וממש היום היא תעלה על במת פסטיבל LOVERS AND FRIENDS  בלאס וגאס, שאסף את היכל התהילה של ההיפ הופ והRNB לליינאפ אחד - לצד  נלי, לורן היל ,ליל קים, אשר, ג'ה רול, שון קינגסטון ועוד..

הלהיט "Milkshake" זיכה את קליס במועמדות הראשונה שלה בפרסי הגראמי והפך להיות אחד מהלהיטים הגדולים שיצאו בעשור הראשון של שנות האלפיים. עם ההצלחה הפנומנלית הוציאה אלבום ששבר שיאי מכירות והגיע למעמד מולטי פלטינה וזהב ובמהלך הקריירה לקחה חלק בשיתופי פעולה מוזיקליים שהנפיקו להיטים נוספים עם קלווין האריס, אנריקה איגלסיאס, ביורק, באסטה ריימס ונו דאוט .

לצד כל ההצלחות האמנותיות על פני 6 תקליטים וקריירה עסיסית, קליס הגיעה לכותרות גם בעקבות גירושין מתוקשרים עם הראפר Nas אותו האשימה בהתעללות פיזית ונפשית בזמן שהייתה בחודש השביעי להיריון עם ילדם המשותף.

על ההפקה חתומה חברת ZUZZ Agency שאמונה גם על הגעת Cigarettes After Sex ו-Other Lives לישראל והפקות רבות נוספות. זהו הביקור השני של קליס בארץ.

מחיר כרטיס: 220-250 שקלים.