הזמר האמריקאי זוכה הגראמי מיט לוף, שאלבומו Bat Out of Hell הוא אחד הנמכרים ביותר אי פעם, והשחקן שבין היתר כיכב בסרט "מופע הקולנוע של רוקי", הלך לעולמו בגיל 74.

מיט לוף, ששמו האמיתי מייקל לי אדיי, הלך לעולמו ביום חמישי בלילה עם אשתו דברה לצידו, כך מסר לדדליין הוליווד סוכנו הוותיק, מייקל גרין, בשם המשפחה, והוסיף כי גם בנותיו וחבריו של הזמר זכו להזדמנות להיפרד ממנו במהלך 24 השעות האחרונות. סיבת המוות לא פורסמה.

האלבום Bat Out of Hell של מיט לוף מ-1977, שנכתב והופק על ידי ג'ים סטיינמן, הוא אחד מ-35 האלבומים הנמכרים ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, ומכר עד כה 14 מיליון עותקים. בין הלהיטים שנכללו בו ניתן למנות את "Two of Three Ain't Bad" ו-"Paradise by the Dashboard Light".

מיט לוף וסטיינמן חברו שוב ב-1993 לטובת אלבום המשך, Bat Out of Hell II: Back Into Hell, שזכה אף הוא להצלחה גדולה ומכר מעל חמישה מיליון עותקים בארצות הברית לבדה. הסינגל המוביל מתוכו, I'd Do Anything for Love (But I Won't Do That), שהה חמישה שבועות במקום הראשון בשלהי 1993 והפך ללהיט הגדול ביותר של הזמר. הוא זכה לרוטציה גבוהה גם בערוץ MTV המקומי, עם קליפ אפי שנושק ל-8 דקות. בסך כל אלבומיו ושיריו מכר מיט לוף מעל 80 מיליון עותקים ברחבי העולם, מה שהופך אותו לאחד האמנים הנמכרים ביותר אי פעם.

נוסף לקריירת השירה שלו, ואף לפני הפריצה הגדולה בתחום, מיט לוף נודע כשחקן. ב-1975 גילם את אדי בסרט הפולחן "מופע הקולנוע של רוקי" (וגם על הבמות בברודוויי קודם לכן), ומאז השתתף בעקביות בעשרות סרטים וסדרות, כולל בסרטים "מועדון קרב" (1999) ו"ספייס וורלד" ובסדרות "סאות' פארק", "האוס", "גלי" ו"מונק".