חדשות טובות למעריצים: בעקבות ביטול המופע המתוכנן בישראל בשל התפשטות הקורונה, הודיעה היום (שני) להקת רד הוט צ'ילי פפרס על שינוי מועד ההופעה לשנה הבאה, ב23 ביוני 2021. 

תחילה , ניסו גורמים בהפקה לדחות את המופע לחודש ספטמבר הקרוב. הם החלו בהליכים לקידום הנושא ואף הגיעו להבנות, אך מסרו כי לאור אי וודאות ביחס למחלה והשאלה המרחפת מעל היתכנותו של גל שני לקורונה, הוחלט לדחות את המאורע בשנה. כמו כן נמסר מההפקה כי כלל הכרטיסים שנקנו, יהיו תקפים לתאריך החדש שהוצע, באותו המחיר ובאותם התנאים. כמו כן, נמסר לקהל הרחב כי כרטיסי ה-VIP למופע אזלו, אך כי נותרו כרטיסים אחרונים וכי עדיין ניתן לרכוש כרטיסים לפסטיבל. 

כזכור, הלהקה המוכרת הייתה אמורה להגיע לישראל ולהוביל את נבחרת האמנים הבינלאומיים והמקומיים שיופיעו במסגרת פסטיבל FUNKYARD - פסטיבל מוזיקה אורבני חדש וייחודי שיושק השנה בפארק הירקון - גני יהושוע בתל אביב ב-10 ליוני השנה. ההודעה על הופעתם גרמה להתרגשות רבה בקרב המעריצים, שגרמו לקריסת שרתי אתר מכירת הכרטיסים, בניסיון להבטיח את מקומם באירוע המוזיקלי.

הם הופיעו בארץ בעבר, לפני כ-8 שנים בשנת 2012, ומילאו את פארק הירקון. ההרכב איתו הופיעו כלל את גוש קלינגרופר הגיטריסט. הפעם, ובאופן שמשמח את מעריצי הלהקה בכל רחבי העולם וכמובן בישראל, חוזר לבמות ג'ון פרושיאנטה, שעזב לפני עשור לטובת קריירת סולו וחוזר להופיע איתם בסיבוב העולמי 2020.