קרב החתולות בין ניקי מינאז' לקארדי בי עולה שלב, כשהפעם, ניקי עושה צחוק מקארדי, ואפילו מרוויחה על הגב שלה לא מעט כסף. הסכסוך בין השתיים נמשך כבר לא מעט זמן, כששיאו בשבוע האופנה בניו יורק שנערך לפני חודש, אז מול מצלמות ועשרות עיתונאים, הלכו השתיים מכות.



מאז הן כמובן לא מפסיקות ללכלך אחת על השנייה, כשקארדי טוענת כי מינאז' מתנהגת בבריונות ומנסה לפגוע לה בהכנסה, או בשפה שלה – "stop my bags".




כעת, מינאז' החליטה לצאת עם ליין מוצרים שמלגלג על קארדי, וסביר שיוביל להחמרה נוספת במערכת היחסים הרעועה בין השתיים. ליין המוצרים משתמש בביטוי "Nicki stopped my bags" – אותו ביטוי בו השתמשה קארדי כשטענה שמינאז' פוגעת לה בתיק, כלומר בכיס, כשמאיימת על אומנים לא לעבוד איתה.

בין המוצרים תמצאו כמובן תיקי גב עליהם מתנוסס המשפט, טי שירטים ומעילים. ומה לקארדי יש לומר על העניין? אנחנו רק יכולים להניח כי בימים הקרובים כולנו נגלה.


טינה טרנר חושפת: בעלי תרם לי כליה


טינה טרנר, שנחשבת למלכת הרוק'נרול, ולאחת הזמרות שמכרו הכי הרבה אלבומים בכל הזמנים, חושפת בספר חדש, כי עברה השתלת כליה, כשהתורם הוא – בעלה.

הזמרת בת ה-78 מספרת באוטוביוגרפיה כי סבלה ממחלת כליות, וב-2016, נותרה עם תפקוד כליות של 20 אחוז, כשהמספר הולך ופוחת. 

טינה טרנר. רויטרס
טינה טרנר. רויטרס

שלוש שנים קודם לכן, התחתנה טרנר עם ארווין באך, מנהל מוזיקלי גרמני, איתו ניהלה מערכת יחסים ארוכת שנים. כשבאך הציע לה לתת לו את אחת מכליותיו, טרנר טענה כי הייתה המומה לגמרי, ולא האמינה לגודל הבשורה.

דרך הספר, מקווה טרנר להעלות את המודעות לתרומת איברים – תרומה שעשויה במקרים רבים, להציל חיים.