סדרות ריאליטי הן כבר מזמן עניין שבשגרה, ואפילו המפורסמים הגדולים בעולם מאפשרים למצלמות להיכנס לתוך החיים הפרטיים שלהם וללוות את שגרת יומם, והכל תמורת לא מעט כסף, וגם גל נוסף של מעריצים. היום (ראשון) מתברר כי גם הזמר פרינס, אחד היוצרים החשובים בתעשיית המוזיקה העולמית, שנפרד מאיתנו באפריל האחרון, היה אמור לככב בסדרת ריאליטי שכזו, שתוכננה להצטלם באחוזתו המפורסמת במדינת מיניסוטה, בה גם הלך לעולמו.






את הדברים חשפה הצלמת מאיה וושינגטון, חברתו הקרובה של פרינס, בראיון למגזין GQ. "הוא היה אמור להצטלם לסדרה של נטפליקס", סיפרה וושינגטון, שחשפה כי הזמר אמנם היה מעוניין בסדרה, אך עם זאת חשש מעט מהצילומים.



אחוזתו המפורסמת של פרינס (שהייתה אמורה לעמוד במוקד הסדרה) הוסבה לאחרונה למוזיאון שמציג את המורשת המכובדת של הזמר ואף פתוח לציבור. למקרה שאתם במיניסוטה – בהחלט שווה ביקור.




השבוע המוצלח של מיק ג'אגר



נסיים עם ברכות למיק ג'אגר שהפך בשבוע שעבר לאבא שוב, בגיל 73. סולן להקת ה"רולינג סטונס" הביא לעולם יחד עם זוגתו הרקדנית בת ה-29 מלאני המריק את בנם המשותף הראשון. במקרה של ג'אגר, מדובר בילדו השמיני.



ב-1970 נולד בנו הבכור של הזמר מאשתו הראשונה, בהמשך נולדו עוד שישה ילדים משלוש נשים נוספות וכעת, כאשר בנו הבכור של ג'אגר בן 46, נולד לו אח קטן, מזוגתו הצעירה של אביו.



מטעמו של ג'אגר נמסר כי הלידה התקיימה בניו יורק ביום חמישי האחרון, ג'אגר היה בבית החולים בעת הלידה, והוא מוסר כי האם והתינוק מרגישים מצוין.


אלה בהחלט לא החדשות הטובות היחידות שסובבות את סולן להקת ה'רולינג סטונס', שזוכים שוב לצעוד עם אלבומם החדש במקום הראשון, אחרי 20 שנה שלא זכו להישג המכובד. בהחלט ימים טובים עוברים על ג'אגר – נאחל מזל טוב, ושרק ימשיך כך.