פרינס, היוצר ואייקון התרבות שמת ביום חמישי שעבר, השאיר מאחוריו אחוזה ששוויה עולה על 300 מיליון דולרים. מי יהיה האדם בר המזל שיירש את עושרו העצום? הרשת מעלה ספקולציות, אבל הנושא נותר עדיין בגדר תעלומה.



הזמר, שהיה גרוש פעמיים, לא השאיר אחריו ילדים, ועדיין לא ברור אם בכלל הותיר צוואה לפני מותו. "יש לקוות שפרינס שפרינס הצהיר על כוונותיו, גם לגבי מי ישמש כאפוטרופוס שלו וגם לגבי הורשת האחוזה או חלוקת ההון", אמר עורך דינו של פרינס, דן סטרייסנד לרויטרס. "פרינס היה אדם פיקח מאוד, והיה לו ייצוג משפטי נרחב... אז סביר מאוד להניח שהסדרי צוואה ומסמכים הקשורים לנכסים הוסדרו איכשהו לאורך השנים". 



פרינס. צילום: Gettyimages



אופוטרופוסית אפשרית היא טייקה נלסון, אחותו הצעירה של פרינס, שנראתה בפארק האחוזה ביום שישי עבר כששערה צבוע לסגול. "הוא אהב אתכם בחזרה", קראה למאות האוהדים שהגיעו והתאספו מסביב לגדר שמקיפה את אחוזתו. אם היוצר לא כתב צוואה, הירושה תקבע על ידי בית משפט, כפי שנהוג על פי חוק במדינת מינסוטה: הנכדים הם היורשים הראשונים, לאחר מכן באים ההורים (שנפטרו לפני עשרות שנים) אחים ואחיות.



לפני מותו ביום חמישי, הוא אושפז בשבת האחרונה לאחר שחש ברע במהלך טיסה. המטוס בו טס הזמר ביצע נחיתת חירום על מנת לאפשר את העברתו של פרינס לאשפוז במדינת אילינוי שבארצות הברית ואז דווח כי הוא סובל ככל הנראה מזן אלים של וירוס השפעת.



פרינס הפך לכוכב בינלאומי ב-1982 בעקבות אלבום הפריצה שלו "1999", שמכר יותר מ-15 מיליוני עותקים ברחבי העולם. הוא גרף שבעה פרסי גראמי וגם הופיע בהפסקת הסופר-בול בשנת 2007. הוא מכר מעל 100 מיליון אלבומים במהלך הקריירה שלו וזכה בפרס האוסקר על פס הקול המוזיקלי בסרט "Purple rain" ב-1985. פרינס נישא פעמיים, בפעם הראשונה לרקדנית הליווי שלו מייט גרסיה, הם נפרדו בשנת 2000. לאחר מכן הוא נישא למנואלה טסטוליני, אבל השניים התגרשו ב-2006.