נורית גלרון מציינת 40 שנה לאלבום נגיעה אחת רכה, בשני מופעים מיוחדים, עם שירים נבחרים מהאלבום ועם כל שיריה האהובים. בנוסף, תשחרר השבוע את "הנשכחות", שיר חדש מתוך פרוייקט החדר הסודי של אודי תורג'מן. שיר שכתבה לאה גולדברג ומקבל חיים חדשים בלחנו של תורג'מן. הפרוייקט המלא, 22 שירים – ישוחרר השבוע במלואו. 

נגיעה אחת רכה, אלבומה החמישי של נורית גלרון, יצא בשנת 1984 והיה לאחד מאלבומי הדגל של נורית ולחלק מפס הקול הישראלי. גדולי היוצרים והכותבים חיברו את השירים לאלבום זה, שרבים מהם הפכו לקלאסיקות על-זמניות, מושמעים ואהובים עד היום.

בין הבולטים באלבום: שיר הנושא "נגיעה אחת רכה"(מוהר / רכטר), "למדני את השיר הפשוט"(רחל שפירא / רמי בר דוד), "השיר שהוא שר לי בגשם"(רוטבליט / קראוס) וכמובן "השיר על הארץ" שכתב יהושוע סובול והלחין יוני רכטר. זהו שיר משמעותי בדרכה של נורית, שהקהל שר ביחד איתה בכל מופע שלה, ומקבל לאורך השנים משמעויות שונות ועומקים מחברים.

רגע לפני ה-7 באוקטובר יצאה נורית לסיבוב הופעות חדש, עם הרכב נגנים חדש בהפקת גיא ויהל. על הבמה, מציגה נורית כוח נשי חדש: שתי זמרות יוצרות, צעירות, המלוות אותה בגיטרות ובשירה יחד עם הרכב הנגנים.

עם חזרת המופעים בחודשים האחרונים, קיימה נורית סיבוב נרחב של 15 הופעות בכל רחבי הארץ, והתקבלה באהבה עצומה ובאולמות מלאים.