אמש (ה׳) עלתה אודיה אזולאי על בימת מנורה מבטחים בת״א למופע ראשון מתוך שני מופעי ענק בשבוע הקרוב. הזמרת והיוצרת שרק השבוע הוסיפה תארים נוספים לרזומה המפואר שלה, ביניהם זכייה בפרס אמ"י – אמנית פורצת דרך, ואף כיכבה על שער מגזין FORBES כאחת מ 30Under30, כבשה את ההיכל ואנחנו הלכנו לבדוק את התופעה שנקראת ׳אודיה׳. 

את השירים שלה כולנו מכירים, וידוע לכל שהבחורה הזאת מביאה מעין רובד שונה למוזיקה הישראלית, בגוונים שלה, משהו שונה ממה שהכרנו עד היום. בחזרה למציאות שלנו המהדהדת והכואבת שלנו, את המופע היא פתחה בקריאה להשבת החטופים שכל שמותיהם הופיעו על מסך ענק בצהוב,  עם הכיתוב- !BRING THEM HOME NOW.

bring them home now! תחילת המופע של אודיה במנורה (צילום :עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

את השיר הראשון ״אם הייתי צריכה״, ביצעה אודיה כשהיא יושבת על הבמה, יחפה לגמרי, מהמקום שנראה כי היה עבורה הכי הכי טבעי. 

במהלך הערב היא אירחה את ליאור נרקיס יחד הם ביצעו את הלהיט המשותף שלהם "אלייך / מצייר אותך״ שכבש את המקום הראשון בסרטונים החמים ביוטיוב והגיע ל-2 מיליון צפיות. ולאחר ביצוע הדואט, היא ירדה מהבמה להחלפת לוק (כמובן, איך לא) ונתנה לליאור (שיודע לעשות את זה הכי טוב) להקפיץ את הקהל. 

אודיה מארחת את ליאור נרקיס במנורה (צילום :שובל עזור)

מודה, בשלב הזה לא הייתי אופטימית מהבחירה להביא את ליאור נרקיס, שידוע בתור מי ש״יודע לעשות שמח״ ואפילו חששתי שמא האדרנלין המטורף שהיה בקהל כשהופיע נרקיס, ידעך כשאודיה, ששרה סגנון שונה לחלוטין, תשוב אל הבמה. אלא שזו חזרה אל הבמה עם הלהיט ״אינטלקטוערסית״, וכשהיא מלווה ברקדנים ופה ושם מפזרת תנועות ריקוד, היא הצליחה לשמור על הקהל באנרגיות שיא, ועל זה- שאפו. 

דפקה שואו: אודיה אזולאי (צילום: עומרי סילבר)
דפקה שואו: אודיה אזולאי (צילום: עומרי סילבר)

רגע מרגש במיוחד היה לקראת סוף המופע, בו ביצעה אודיה את השיר "דם של גיבורים" אותו כתבה במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' והקדישה אותו לזכרו של החייל בר יענקלוב ז"ל, לוחם צנחנים, גיבור ישראל שנהרג ב-7/10, כשבת זוגתו אליה ינאי ומשפחתו נכחו בקהל. השניים קנו כרטיסים להופעתה של אודיה באוקטובר, אך בעקבות המלחמה המופע בוטל ובר נהרג כשלחם כגיבור ישראל. אודיה הזמינה את בת זוגתו ומשפחתו היום במיוחד למופע.

הכי טבעי בשבילה: אודיה אזולאי במנורה (צילום: עומרי סילבר)
הכי טבעי בשבילה: אודיה אזולאי במנורה (צילום: עומרי סילבר)

אורח אחרון בהפתעה הערב הראפר איזי שעלה לבצע את השיר המשותף שלהם "חורף 23", שהפך לאחד השירים המושמעים ברדיו מאז פרוץ המלחמה. אליהם הצטרפו ילדי העבריים מדימונה.