בעוד ישראל לכאורה מתבצרת מפני התקפה איראנית, בתחום התרבות משדרים עסקים כרגיל: פארק אריאל שרון החל בעבודות התשתית להקמת מתחם הופעות שיכיל 35,000 אנשים.

פארק אריאל שרון (חירייה לשעבר), הריאה הירוקה של גוש דן, החל בעבודות תשתית להקמת מתחם הופעות ענק. המתחם, שיארח את מיטב האמנים וההופעות, יוכל להכיל בתוכו כ-35,000 אנשים, ויהווה מוקד משיכה לחובבי מוסיקה ותרבות מכל רחבי הארץ.

הקמת מתחם ההופעות מהווה חלק מתוכנית הפיתוח הנרחבת של פארק אריאל שרון. צוות האדריכלים של הפארק עמל על תכנון מתחם ייחודי שישתלב בצורה הרמונית בסביבה הטבעית הירוקה, תוך מתן דגש על איכות אקוסטית וחוויית צפייה טובה מכל זווית.

לאחר קבלת האישורים הנדרשים ממנהל התכנון המחוזי, החלו לאחרונה העבודות בשטח על ידי הקבלנים הזוכים במכרז. מדובר בפרויקט מורכב ורחב היקף הכולל עבודות עפר נרחבות והקמת תשתיות.

מנכ"ל פארק אריאל שרון דן ליכטמן: "'קו רקיע' - מתחם ההופעות הפועל בהצלחה כיום בפארק, יכול להכיל כ- 1,400 אנשים. בימים אלו אנו עולים שלב, והתחלנו בעבודות תשתית להקמת מתחם הופעות ענק ואקולוגי שיכיל קהל של 35,000 אנשים, כך שיהווה אלטרנטיבה ממשית למתחם ההופעות בפארק הירקון. מתחם הופעות חדש במיקום נגיש במרכז הארץ בגוש דן, שיוכל לארח זמרים ישראלים ובינלאומיים מצליחים ואיתם קהל של רבבות מבלים, זאת בשורה אדירה לעולם התרבות והמוזיקה בישראל. והתפתחות חשובה לפארק אריאל שרון שמבסס את עצמו לא רק כריאה הירוקה של גוש דן, אלא גם כריאה תרבותית צומחת".

*עוד הוסיף ליכטמן:* "הקמת מתחם ההופעות מהווה נדבך חשוב בחזון שלנו להפוך את הפארק למרכז תרבות ובילוי מוביל בישראל. אנו שמים דגש רב על איכות התכנון והביצוע, כדי להעניק לקהל חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. מתחם ההופעות החדש יהווה מקום מפגש תוסס עבור כל חובבי המוסיקה והאמנות, ויתרום משמעותית לחיי התרבות בארץ".