כחצי משנה מאז האירוע הקשה: נחשפו צילומים חדשים מחדר החקירות של השחקן אלק בולדווין, בהם הוא מדבר על הטרגדיה שאירעה על סט הצילומים של סרטו החדש "Rust", והתוודע לראשונה למידע כי גרם בשוגג למותה של הצלמת.

בסרטון  בולדווין מדבר עם חוקרות המשטרה ומספרות לו על מותה והוא צועק "לא". השחקן מסביר גם כי במהלך הצילומים כחלק מהסצנה המתוכננת, כיוון את אקדחו למצלמה וירה: "מישהו שם כדור אמיתי באקדח הזה. הכדור עבר דרך הצלמת ופצע את הבמאי".

השחקן שירה למוות בצלמת הסרט, הלינה האצ'ינס, ופצע את הבמאי בנוסף לכך, התראיין בחודש פברואר אצל העיתונאי ג'ורג' סטפנופולוס ושטח את גרסתו לסיפור, כשעיקר מאמציו התמקדו בלטעון כי אינו אשם בכך. "מישהו טען את האקדח בכדורים חיים, זה לא היה אמור להיות כך. מישהו אחראי למה שקרה, אני לא יודע להגיד מי, אבל זה לא אני", הצהיר.

בולדווין טען כי לא הייתה לו כל סיבה לחשוד כי האקדח טעון בכדורים חיים: "אני לא יודע מה קרה על הסט, אני לא יודע כיצד הגיע הכדור לאקדח, אבל אני מוכן לעשות הכל כדי למנוע את התקרית הבאה". 



לדבריו של השחקן, צוות הסרט Rust עבדו ימים כלילות, התקציב עמד על כשבעה מיליון דולרים על 21 ימי צילום שנערכו בניו מקסיקו. מפיקי הסרט התרגשו לקבל את הצלמת המוכשרת בת ה-41, כך טען. "אהבתי לעבוד עם האישה הזו", אמר בולדווין, "היא הייתה אושר גדול, כולם אהבו אותה והעריצו את כשרונה", ציין.