אנחנו רגילים לראות את גל גדות על המסך בחליפת הוונדר-וומן שלה, כשהיא מצילה את העולם ממני מרשעים או כיורשת עשירה על ספינה בתחילת המאה הקודמת ב"מוות על נילוס" - אך טרם ראינו אותה בתפקיד המרשעת. בימים אלו מסיימת גדות לעבוד על תפקיד הנבלת הראשון שלה - המכשפה הרעה בעיבוד בלייב אקשן ל"שלגיה". בסוף השבוע שיתפה גדות תמונה ראשונה מתוך הצילומים. 

בתמונה נראית גדות על כיסא בחדר האיפור, עם חברי צוות נוספים מהסרט, אשר לובשים חולצות טי-שרט עם תמונה של המלכה הרעה. על הצילום כתבה גדות "יום צילומים אחרון ל'שלגייה' עם הצוות הכי טוב אי-פעם. המלכה הרעה". 

גל גדות בצילומי שלגייה (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
גל גדות בצילומי שלגייה (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

כזכור, במסגרת הפרויקט הגדול הבא שלה גדות לוקחת על עצמה את תפקיד המלכה המרושעת, בתוספת האחרונה של דיסני לסדרת עיבודי הלייב-אקשן שלהם, בעקבות הצלחתם של שוברי הקופות הקודמים של האולפנים כמו "סינדרלה" מ-2015 ו"היפה והחיה" מ-2017 ו"קרואלה" מ-2021.

ב"שלגיה" תככב לצד גדות, גם השחקנית רייצ'ל זגלר, כוכבת העיבוד האחרון ל"סיפור הפרברים", שלוקחת על עצמה את התפקיד הראשי של הסרט. מעט ידוע על העיבוד המחודש הזה של הקלאסיקה של וולט דיסני, אבל הסרט נמצא כעת בהפקה בלונדון וצפוי להגיע לבתי הקולנוע בשלב מסוים בשנת 2023.

"אני מתה על זה!", סיפרה גדות לראיון ל"פורבס" בשבוע שעבר. "זה כיף, יוצא לי לעשות משהו שונה. יוצא לי לשיר ולרקוד ולשחק את הדמות של המרשעת, שזה משהו שמעולם לא עשיתי לפני כן - וזו דמות הנבל הראשונה של דיסני אי פעם. אני מאוד נהנית לעבוד עם כל האנשים המעורבים, עם מארק ווב ומארק פלאט המפיקים ודיסני, כמובן, רייצ'ל זגלר. זו פשוט חוויה נהדרת ואני ממש ממש נהנית ממנה, ומלהיות מלכת הרשע שהיא מאוד רעה, אז זה הולך להיות מעניין".