זלזול: בוטלה השתתפות הסרט "העיר הזאת" בתחרות הרשמית של פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בבייג'ין. הסרט אמור היה להשתתף בתחרות הראשית של פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בבייג'ין (Beijing International Film Festival), במסגרת תחרות טיאנטן (Tiantan Award), ובכמה אירועים נוספים שתוכננו סביב הסרט בהשתתפות הצוות. אולם, לאחר חודשיים של הכנות ותיאומים - הצוות קיבל הודעה בהתראה של יממה שהשתתפותם בוטלה.

צוות "העיר הזאת" שכלל את הבמאי עמית אולמן, השחקנית מוריה אקונס והמפיקים אלעד פלג ואהרון פאר, אמור היה לטוס לבייג'ין ביום ראשון האחרון ולהשתתף בהקרנה הראשונה בתחרות אתמול, אך נמסר להם שהכרטיסים בוטלו ושתינתן הודעה חדשה על פרטי הטיסה. מאז, נציגי הפסטיבל פשוט חדלו לענות.

מההפקה נמסר כי היא מצרה על שלמרות ההזדמנות הנפלאה לחשוף את הסרט בבמה בינלאומית נכבדה, הפסטיבל לא רק ביטל את השתתפות הסרט בתחרות אלא גם את ההקרנות החגיגיות הנוספות שתוכננו לסרט "העיר הזאת", ללא הסבר רשמי. "ההפקה מבינה שהסיבה להחלטה הפתאומית אינה נעוצה בבעיות טכניות אלא ממניעים אחרים. אנו תקווה שיתגלו הזדמנויות עתידיות להציג את העבודה המשמעותית והחשובה הזאת לקהל רחב יותר ברחבי העולם", מסרו.

לאחר הצלחתו הגדולה של הסרט בקולנוע הישראלי בקיץ האחרון, הסרט יצא למסע בינלאומי.