לאחר טיפול קלינאית תקשורת בקשיי ההגיה של אחד מנכדיו של יוני בן שלום, מאייר ותיק (זוכה פרס גוטמן לאיור) ושיחה עם קלינאית התקשורת הוותיקה ד"ר רונית ולגרין, הגיע שלב התובנות והערך המוסף - בניית כלי שהיה חסר בתהליך הטיפול.



ד"ר רונית ולגרין ויוני בן שלום הציגו השבוע את ספרם הראשון בסדרת ספרים התומכים בתהליך תרגול דיבור ללא שיבושים לילדים.



דיבור מובן מאפשר לילדנו לנהל תקשורת תקינה עם הסביבה. לא פעם, אנו עדים במהלך התפתחות הדיבור לשיבושים בהפקת צלילי הדיבור. כאשר הילד משבש צלילים, מובנות הדיבור יורדת, הילד חווה תסכול ומצוקה, ומתקשה להעביר את רצונותיו ומחשבותיו בצורה מובנת לסביבתו.



ספר השין. כריכת הספר
ספר השין. כריכת הספר



כשקיימים שיבושי הגייה, חשוב לפנות לקלינאי התקשורת ולאבחן את הקושי. בהתאם לממצאי האבחון ובמידת הצורך, חשובה התערבות טיפולית אצל קלינאי התקשורת. בטיפול הילד ילמד להפיק את הצליל בצורה נכונה ומותאמת לשפה.



כשהילד מסוגל להפיק את הצליל, מגיע שלב חשוב, מתחיל התרגול על הפקה נכונה שבו הילד הופך את ההגה הנלמד לשגור בדיבור שוטף ביום יום.



הספר הוא כלי פשוט וידידותי לילד ולמבוגר שאיתו לעידוד מוטיבציה לתרגול חווייתי לדיבור מובן.



ספר ה "ש" כולל הסבר איך להשתמש בו. בעזרת הספר תרגול הצליל "ש" הופך לסיפור ויזואלי לילדים ולמבוגר גם יחד ולאחר קריאה משותפת, מאפשר לילד לתרגל באופן עצמאי את הדיבור לנוכח הציורים.



הספר מיועד לקלינאי תקשורת, הורים לילדים בגיל הרך, גננות, גננים, מורות ומורים. הספר נוח לשימוש - בגודל A4 בכריכה קשה.



מחיר הספר 68 ₪ (כולל מעמ). עלות דמי המשלוח (בדואר רשום) 20 שקלים. למידע נוסף ו/או להזמנת ספרים ניתן לפנות ליוני בן שלום          054-4947489 ד"ר רונית ולגרין   03-5471904