חבר הכנסת והשר לשעבר דן מרידור שוחח הבוקר (ראשון) עם אריה אלדד ורון קופמן ב-103FM והתייחס לחיסיון שהוטל סביב דיוני הממשלה בנושא הקורונה: "אין צורך להסתיר כל דיון בכל נושא, הכלל צריך להיות 'הכל פתוח'. הממשלה היא לא גוף פריבילגי אלא שליחי ציבור ואין צורך להסתיר מאיתנו, אלא אם יש סיבה טובה".

מרידור, אשר ייצג בעבר את מפלגת הליכוד, הסביר כי לפעמים יש צורך בדיונים סגורים, כדי לשמור את השיח ענייני אבל "בנושא הקורונה, שאלת האמון היא קריטית. העובדה שיש הרבה שלא התחסנו, שחוששים מאינטרסים זרים, אני חושב שבמקרה הזה ישיבות סגורות מעלות את הסיכוי לחשדות שווא, לכן צריך לפתוח, שיראו שאין מה להסתיר".

לדבריו, 30 שנות חיסיון הן פרק זמן לא סביר: "שאלת הזמן צריכה דיון, לא חייבים 30 שנה. לאחרונה דנו בבית משפט על חיסוי מקורות במלחמת הקוממיות, אם נעשו דברים לא בסדר, אנחנו מספיק בוגרים לדעת את זה ולתת תשובה לעצמנו, אסור לבנות דור על מיתוסים לא אמיתיים".

"עצם הטלת החיסון צריכה הסבר טוב, בעיקר כשיש שאלות ואפילו קונספירציות אז לא צריך לתת פתחון פה. הייתי עושה מאמץ גדול שכל הדברים יפורסמו, יש לנו צורך חיוני להגדיל את מספר המתחסנים, זה כנראה עקב האכילס שלנו", המשיך שר המשפטים לשעבר.

בנוסף, מרידור התייחס להסכם בין מדינת ישראל לחברת פייזר, עליו נטען כי יש סודיות מסחרית, כמו כמה המדינה שילמה, ולמה ישראל קיבלה קדימות במתן החיסונים: ""אני לא מכיר את ההסכם עם פייזר, מודרנה או מישהו אחר. אם יש סודיות שהתחייבנו אליה, וההתחייבות תקפה, צריך שייבדק בצורה אובייקטיבית. אני לא יודע את הפרטים, אבל העובדה היא שפייזר באופן אקטיבי יש לה עניין לראות איך התרופה עובדת ואנחנו מדינה מסודרת עם מערכת בריאות ציבורית טובה ואפשר לנסות עלינו. בעייני זה לא נורא בכלל, גם האמת היא אופציה והיא צריכה להיות דרך פעולה נבחרת".