על רקע העלייה בתחלואה בישראל ובעולם, במשרד הבריאות שוקלים להמליץ על מתן מנת חיסון שלישית לבעלי מערכת חיסון חלשה ובהם גם כאלה הסובלים ממחלות אוטואימוניות, מושתלי איברים וחולים אונקולוגיים.

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופסור איתמר גרוטו, שוחח הבוקר (ראשון) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM ואמר: "יש לזה יתרונות ברורים, אבל עלולים להיות חסרונות". לדבריו מנת חיסון נוספת עלולה לעתים 'לדכא את התגובה החיסונית'". עוד ציין כי "צריך לקיים דיונים ולראות את הנתונים". ראש קבינט הקורונה ב'מגן ישראל' פרופ' רן בליצר, שוחח לפני כחודשים ב-103FM וטען: "אני לא ראיתי עדות מדעית שנדרש כרגע חיסון שלישי, להפך הנתונים מעודדים ומראים ששני החיסונים שקיבלנו יוצרים חסינות משמעותית וטובה גם אחרי חצי שנה".



משרד הבריאות עדכן כי במהלך היממה אמש אובחנו 185 בני אדם כמאומתים לקורונה, מתוך 25,961 בדיקות. אחוז הבדיקות החיוביות עמד על 0.7%. המשמעות היא שאמנם מדובר בירידה במספר המאומתים היומי, אך זו נובעת מהעובדה שבשבת מתבצעות פחות בדיקות, ואחוז הבדיקות החיוביות לא צנח ואף טיפס במקצת.

ממוצע המאומתים השבועי עומד על 231, הגבוה ביותר מאז תחילת חודש אפריל. בסך הכל ישנם 2,460 חולי קורונה פעילים בישראל, בהם 34 במצב קשה. במספר יישובים בארץ חלה החמרה בתחלואה המתבטאת בשינוי הצבע של היישוב לפי מדרג הרמזור. פתח תקווה הפכה מצהובה לכתומה וכך גם מעלה אדומים. פרדסיה, בית יצחק ומספר רובעים בתל אביב הפכו מירוקים לצהובים. מנגד, בכפר סבא חל שיפור והיא הפכה מאדומה לכתומה.