בעקבות אישור החירום שניתן הלילה (שלישי) על ידי ה-FDA לשימוש בחיסון הקורונה של פייזר אצל בני 16-12, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, החל לקיים דיונים בנושא בהשתתפות גורמי המקצוע הרלוונטיים, בהם נציגי קופות החולים ואיגוד רופאי הילדים, זאת במטרה להיערך להרחבת השימוש בחיסון אצל קבוצת גיל זו גם בישראל. 

הלילה הודיע מנהל התרופות והמזון האמריקאי, ה-FDA, כי החיסון נגד נגיף הקורונה שפיתחה חברת פייזר אושר לשימוש בקרב ילדים בגילאי 16-12. כעת, האוכלוסייה היחידה אשר החיסון טרם אושר לשימוש בה, כוללת ילדים מתחת לגיל 12.

מיד עם פרסום דבר אישור החירום שניתן לחיסון, בירך משרד הבריאות על הבשורה. צוות טיפול מגפות וועדת החיסונים יקיימו דיונים בנושא, תוך התייחסות לסוגיית היעילות והבטיחות ויגישו את המלצתם למשרד הבריאות. במקביל להתייעצויות, משרד הבריאות נערך יחד עם קופות החולים להתחלת מבצע החיסונים אצל בני הנוער. 

בתוך כך, משרד הבריאות פרסם כי במהלך היממה שחלפה נספרו 53 מקרים מאומתים של חולי קורונה חדשים. כעת עומד מספר החולים הפעילים בישראל על 974 איש. הירידה במספר החולים הקשים נמשכת כאשר הבוקר נספרו 77. בנוסף, מקדם ההדבקה נמצא במגמת עלייה במהלך הימים האחרונים וכעת עומד על 0.77.