הזמרת וכוכבת הנוער נועה קירל ערכה אתמול (רביעי) מסיבת השקה לאפליקציה חדשה בבר על גג מלון "לייטהאוס" בתל אביב. בתחנת משטרת לב תל אביב נחשפו לתמונות וסרטונים שפורסמו באינסטגרם ובתקשורת, והחליטו לפתוח בבדיקת החשד שלא שמרו על הנחיות משרד הבריאות וצו בריאות העם.

כיאה למעמד, מסיבת ההשקה הייתה עמוסת מוזמנים ידוענים: בן זוגה של קירל הזמר יונתן מרגי, נטלי דדון, איתי לוי, רוברטו בן שושן ועוד. בסרטונים שתועדו נראו האורחים כשהם מסתובבים ללא מסכות, לא שומרים על מרחק ונראה כי המקום אוכלס בצפיפות רבה.

בשלב זה לא זומן איש לחקירה או למסירת עדות, אולם לפי הערכות ייתכן והבדיקה תהפוך לזימון למסירת עדות של מארגני המסיבה והזמרת עצמה, ובהמשך ולפי מידת הצורך, אף לחקירה (אם יתברר שאכן בוצעה עבירה).

נועה קירל (צילום: צוות מתגייסים מיטב)
נועה קירל (צילום: צוות מתגייסים מיטב)

בתגובה מסרה החברה שמפתחת את האפליקציה שבה שותפה קירל‎: "אתמול התקיים אירוע השקת אפליקציית weshik בבר ההייקו הפתוח על גג מלון בראון למשך שעתיים קצובות. המוזמנים התבקשו למדוד חום, למלא הצהרות בריאות וחולקו מסכות ממותגות בכניסה. בזמן ההשקה נספרו האנשים בכניסה לפי ההגבלות וההנחיות של משרד הבריאות. עם סיום האירוע נפתח המקום לקהל הרחב".