ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, התייחס הבוקר (ראשון) בראיון לגל"צ להטלת הסגר על ארבע שכונות בעירו, בעקבות התפרצויות נגיף הקורונה. "מתווה הסגר החלקי מקובל עליי, כל שכונה שיש בה יחס של יותר מחולה אחד לאלף תושבים תיכנס להסגר", אמר ליאון.

ליאון התייחס אף למספר הנמוך של חולי קורונה בעיר שהועברו למלוניות הייעודיות לכך: "אנחנו נעזרים ברבני שכונות שיכולים לסייע לנו. בהחלט העברת החולים למלוניות היא פעולה שצריך לעשות, התחלנו בזה ואנחנו ממשיכים בעבודה מסביב לשעון, אנחנו נוציא אנשים. זה לא פשוט לשכנע ולגרום לחולה להבין את המצב בו הוא נמצא, אבל זה הפתרון".

בהמשך התייחס ליאון למקרי הפרת הנחיות משרד הבריאות בעיר: "יש מעט מקרים בהם יש הנחיה של ההפרות, ברוב השכונות, רובן ככולן, שומרים עליהן באדיקות. תמיד יש מקרים יוצאי דופן, זה לא בסדר וצריך לאכוף, אבל ביחד עם בידוד החולים".

בסיום דבריו קרא להגדיל את כמות הבדיקות בירושלים: "בימים האחרונים הייתה ירידה במספר הבדיקות. הקמנו דרייב אין נוסף לתושבי מזרח העיר, שם היה נדמה שרב הנסתר על הגלוי ואולי יש מקרים שאנחנו לא יודעים עליהם. אם בירושלים יש אחוז גדול של נדבקים אז צריך להגדיל את אחוז הבדיקות בעיר ביחס לשאר הארץ".