כוכב נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו, גרם לזעזוע בעולם הכדורגל, כשבפתחה של מסיבת העיתונאים שהתקיימה אתמול בסיום המשחק מול נבחרת הונגריה במסגרת יורו 2020, הוא נצפה מזיז את שני הבקבוקים של חברת "קוקה קולה", נותנת החסות של האירוע, וקרא לשתות רק מים. 

מאז האירוע המתוקשר הספיקה מניית ענקית המשקאות הקלים לרדת ב-1.6% ושוויה של החברה צנח ב-4 מיליארד דולר. היועץ האסטרטגי והשיווקי שלומי לחנה המשמש כמרצה במסלול האקדמי המכללה למנהל, שוחח על כך היום (חמישי) עם ענת דוידוב בתוכניתה "צבע הכסף" ברדיו 103FM, והעריך כי המעשה של כוכב הכדורגל לא יפגע בטווח הארוך במותק המשקאות הפופולארי.  

"קשה לנו מאוד להגיד אם זה מהלך מתוכנן או ספונטני, אך אנו צריכים לשאול את עצמנו איך זה ישפיע גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך על המותג ועל המניה", הסביר לחנה ואמר כי מערכות יחסים בין מותגים ללקוח הן דבר שנשען על טווח ארוך. "קשה לי להאמין שאירוע ספורדי בוטה ככל שיהיה ישפיע בטווח הארוך, אלא אם כן רונאלדו יאמץ אג'נדה כזאת וילך איתה לאורך זמן", הוסיף לחנה. 



כשנשאל האם יש משמעות מיוחדת לכך שמי שאחראי על אותו אירוע הוא מותג כדוגל בין לאומי בפני עצמו, השיב לחנה: "אין ספק שרונאלדו הוא דמות משפיעה ומנהיג דעה, אך באותה נשימה הלקוחות הרבה יותר מתוחכמים מאיתנו. הם יכולים להצהיר שהם במגמת הבריאות, אך אחר כך לראות את האמא קונה לקנות משקה קולה. הלקוח יכול גם לחתור לחיות באורח חיים בריא וגם מדי פעם לפנק את עצמו וזה בסדר גמור".