השף הספרדי עטור הפרסים, קיקו מויה, מונה לתפקיד השגריר העולמי של החברה הישראלית זעפרן-טק (Saffron-Tech), חברת הבת של החברה האמריקאית Seedo Corp ומצטרף בימים אלו לוועדה המייעצת של החברה (Advisory board). כחלק מתפקידו כשגריר המותג, השף מויה יוביל את התחום הקולינרי בחברה, יבחן ויבדוק את הזעפרן אשר ייוצר בטכנולוגיה מיוחדת ובתנאי מעבדה ויספק משוב מומחה על האיכות והטעם של המוצר. בנוסף, הוא אף יפתח וימליץ לחברה על סוגי זעפרן שונים. במסגרת תפקידו כשגריר המותג, השף מויה יקדם את זעפרן-טק בכל ערוצי המדיה החברתית שלו ויחשוף את פיתוח החברה לשפים בולטים אחרים ברחבי העולם. 

דיויד פריידנברג , מנכ"ל זעפרן-טק ציין: "קיקו מויה הוא אחד השפים המעוטרים והבולטים ביותר בספרד, אשר באמתחתו 2 כוכבי מישלן. אנו שואפים לכך שהזעפרן שלנו, אותו אנחנו מגדלים באמצעות טכנולוגיה מיוחדת, יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולשם כך אנחנו מקבלים בברכה לשורות החברה את השף מויה. המומחיות הרבה שהוא מביא עמו לתפקיד והייעוץ שלו יסייע לנו להמשיך ולהתקדם במשימה שלנו- ליצור מקור זעפרן אמין השווה למוצר הגדל בשיטות חקלאיות מסורתיות". 

השף מויה הוא הבעלים המשותף של L'escaleta, מסעדה ותיקה ומצליחה בת 40 שנה אותה אלפי מקומיים ותיירים כאחד, במטרה ליהנות על פי השף מויה "ממטבח שמתנסה במרכיבים מקומיים וטכניקות עתיקות". מזה שנים רבות השף מויה מזוהה מאוד עם תבלין הזעפרן ומחזיק בידע רב אודותיו. בעבר אף כתב ספר בו הקדיש פרק שלם אך ורק לתבלין הזעפרן. 

השף מויה אמר כי "לזעפרן יש טעם מורכב וניחוח שאין דרך לטעות איתו, כזה שיכול לרומם מגוון רחב של מנות. הרבגוניות של הזעפרן מאפשרת לנו להשתמש בו במנות רבות, החל ממנות חמות, מנות אורז, דגים, בשרים וכמובן קינוחים. זו הסיבה בעקבותיה החלטתי לתרום מהידע שלי אודות התכונות המרובות של תבלין זה".

בספרד ובעולם כולו הזעפרן מכונה "זהב אדום" והוא מיוצר בעיקר באמצעות שיטות חקלאות מסורתיות לאחר עבודה רבה, סיזיפית וארוכה. תבלין זה הוא מרכיב חיוני במטבח הספרדי, במיוחד כאשר מדובר במנות פאייה מסורתיות שהמדינה ידועה בהן. ספרד נחשבת ליצואנית השנייה בגודלה של תבלין הזעפרן. 

 חברת האגרו-טק זעפרן-טק הוקמה ביולי 2020, לאחר שהבינה את הפוטנציאל בנישה היוקרתית של גידול זעפרן ומפתחת טכנולוגיה לגידולו באופן מבוקר וממוכן בתנאי מעבדה. הזעפרן נחשב לתבלין היקר ביותר בעולם וידוע בכינויו "הזהב האדום". הטכנולוגיה הייחודית של החברה מאפשרת פיתוח מכולות גידול אוטומטיות המנוהלות מרחוק בתנאי מעבדה Indoor ומבטיחה אספקת זעפרן בכמות גבוהה ואיכותית בכל ימות השנה לצד חיסכון אדיר במשאבי טבע וכוח אדם.