חתימת הסכמי השלום ההיסטוריים יצרו עניין מתגבר בתחום תעשיית הבלוקצ'יין הישראלית בקרב איחוד האמירויות. 

ד"ר מרואן אלזרוני, מייסד ומנכ"ל מרכז בלוקצ'יין דובאי, אומר כי "מרכז הבלוקצ'יין של דובאי להוט לחבור למאגר החברות הישראליות בתחום הבלוקצ'יין. כמו כן ליצור שת"פ בנושא למול אוניברסיטאות ישראליות ומוסדות אקדמיים ומקצועיים".

אלרזני מוסיף: "בדובאי אנו אוהבים לעבוד עם שותפים בינלאומיים מובילים בכדי להעלות את טכנולוגיית הבלוקצ'יין לשלב הבא בארצנו, באיחוד האמירויות הערביות ובעולם כולו".
 
יוסף שפטל, המייסד של איגוד הבלוקצ'יין הישראלי מוסר: "בלוקצ'יין עוסק באנשים, אמון ושקיפות ולכן שני הארגונים ידאגו לספק זה לזה מידע חסר משוא פנים. שתי העמותות בונות יחדיו אקו סיסטם המושתת על חיבור יזמים, משקיעים וחוקרים ומספקים להם גישה לשותפים האסטרטגיים המתאימים ביותר".

מסיבת עיתונאים-איגוד הבלוקצ'יין הישראלי ומרכז הבלוקצ'יין של דובאי (צילום: טל שחר | TAL SHAHAR )
מסיבת עיתונאים-איגוד הבלוקצ'יין הישראלי ומרכז הבלוקצ'יין של דובאי (צילום: טל שחר | TAL SHAHAR )

 
איגוד הבלוקצ'יין הישראלי (IBA), הנו המרכז שמאגד סטארט-אפים, חוקרים, יזמים ומשקיעים בתחום הבלוקצ'יין, במטרה לחזק את האקו סיסטם המקומי ולייצג אותה בקנה מידה עולמי. הסטארט-אפים משתמשים ב-IBA כדי לפתח את הרעיונות שלהם ולהפוך אותם למוצרים. ואילו המשקיעים משתמשים ב-IBA כדי לנהל בדיקות נאותות לחברות שבהן הן מעוניינות להשקיע  ובדיקת איכות למוצרים אותן הן מפתחות.
 
מרכז בלוקצ'יין דובאי הושק במאי 2018 על ידי השייח מוחמד בן ראשיד אל מקטום, סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות הערביות ושליט דובאי. המרכז מהווה שותף אסטרטגי לקרן העתיד של דובאי, שמטרתו להפוך את איחוד האמירויות הערביות לאומה המובילה בעולם עד שנת 2071. הדבר מושג באמצעות יישום סדרת יזמויות נועזות במגוון תעשיות הכוללות את טכנולוגיית בלוקצ'יין.