חברת הסטארט־אפ Make My Day, שהוקמה על ידי ניסן כץ וכנען אביב ופעילה בתחום תעשיית הרכבים החשמליים, השלימה סבב גיוס בהיקף של 4.3 מיליון דולר.

את הסבב הובילה חברת ההשקעות הישראלית Capital Nature ביחד עם Chevron Technology Ventures - CTV, חברת CBG הממוקמת באנגליה וקרן ההון סיכון הישראלית Next Gear. מדובר בהשקעה ראשונה של קרן CTV בחברת סטארט־אפ ישראלית.

החברה מפתחת פתרונות תוכנה חכמים כדי לסייע לנהגי רכבים חשמליים וציי רכב לנהל ביעילות רבה יותר את הטעינה. כיום החברה מספקת שירותים ללקוחות B2B באירופה ובישראל כמו ציי רכב מסחריים ורשתות של תחנות טעינה. החברה מתכננת להיכנס לפעילות בשוק האמריקאי ב־2022.

מדובר בהשקעה החדשה ביותר של Future Energy Fund II, קרן בהיקף של 300 מליון דולר של שברון המתמקדת בהשקעה בפרויקטים חדשניים בשוק האנרגיה.

"לחברת Make My Day יש פוטנציאל לספק פתרונות תכנון דרך חכמים שיאפשרו להתגבר על קשיים שבהם נתקלים רבים מנהגי הרכב החשמלי", מדגישה ברברה בורגר, סגנית נשיא לחדשנות בשברון ונשיאת CTV. 

ג'ף יואינג, מנהל שברון מדיטרניאן לימיטד, מוסיף: "אנחנו מאמינים שחדשנות ישראלית יכולה ליצור הזדמנויות חדשות עבור שברון בעודנו מתקדמים לעבר עתיד מופחת פחמן".
 

אופיר גומא, מנכ"ל Capital Nature, מספר כי הם גאים "להיות המשקיע המוביל בסבב ההשקעות הבינלאומי הנוכחי, שבמסגרתו Make My Day גייסה 4.3 מיליון דולר. נמשיך להשקיע בפתרונות טכנולוגיים חדשניים וייחודיים שהופכים את סקטור התחבורה לבר־קיימא יותר".