תעשיית הגיימינג פורחת בשנים האחרונות עם כמויות שיא של שחקנים ושחקניות חדשים, ועם הצמיחה הזו פורח שוק נוסף – תוכניות רשת בפלטפורמות החברתיות, אשר עוסקות במשחקים המדוברים ביותר של השחקנים הטובים בעולם. רוב הגיימרים כבר מכירים את ערוצי היוטיוב, הטוויץ' ושאר הרשתות החברתיות שמאפשרות לשחקנים להעלות את מיטב הקטעים שלהם למיליוני העוקבים האדוקים, וכעת גם חברות שעוסקות בעולם המשחקים באות לסייע להם להקל על התהליך.

אחת מהן היא חברת אוברוולף הישראלית, שמפתחת ומפעילה פלטפורמה המאפשרת למפתחים עצמאים לבנות ולהפיץ אפליקציות למשחקי מחשב קיימים - משהו שעד לאחרונה היה אפשרי רק באמצעות אתרים ייעודיים שהיו פזורים ברשת.

הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה היא כבר בית לבניית אפליקציות ותוספים למשחקי מחשב פופולריים ובהם League of Legends, Dota 2 ,Hearthstone, Counter Strike, Fortnite, PUBG. הכלים של אוברוולף מאפשרים קריאה של אירועים הקורים בתוך המשחק ושימוש בהם, כך שיישומונים יוכלו להגיב למה שקורה לשחקן בזמן אמת ולהציג לו מידע עדכני.

כעת החברה מציגה פיצ'ר חדש, OUTPLAYED, שפותח בתוך אוברוולף ומציע למשתמשים סיוע בלכידה חכמה של האירועים הבולטים שקרו להם במהלך המשחק והעלאתם לרשת החברתית. "האפליקציה מתממשקת עם מאות משחקים ונותנת פונקציונליות של הקלטת המשחק בזמן אמת, עם יכולת לציין אוטומטית את האירועים הבולטים שלך במשחק", אומר אבירם סיסו, ראש צוות קשרי מפתחים בחברה. "לדוגמה, אם יש לך הריגה במשחק יריות, האפליקציה יודעת להקליט 30 שניות אחורה מאותה פעולה, ואתה לא צריך בסוף המשחק לחפש את זה".

"ראינו את המגמות מהסטרימרים בפלטפורמות השונות, וידענו שתחום ההקלטות יהיה פופולרי", הוא מוסיף, "היה לנו ברור שחיוני ממשק נקי ונוח, שתוכל להקליט את עצמך. האפליקציה מתממשקת עם המשחק ונותן לך טיים ליין בצורה אוטומטית שמקליטה את כל האירועים החשובים במשחק, כולל סאונד, כך שאתה יכול בקלות ליצור קליפ ולשתף אותו בכל רשת חברתית ללא צורך בעריכה. הקהילה שלנו מאוד פעילה, וכל הזמן מוסיפים משחקים חדשים לפי הבקשות שלהם".