מסך הטלוויזיה LG NANO 90, מהסדרה החדשה שהשיקה החברה בישראל - ממחיש עד כמה התקדם השוק מבחינה טכנולוגית עם איכויות תמונה נהדרות ב־4K אולטרה HD.

סדרת דגמי NanoCell של LG, שהושקו באמצעות קבוצת ח.י - היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה של החברה - מציעה מגוון אופציות רחב של מסכי טלוויזיה בעלי פאנל ה־NanoCell הייחודי של LG, העושה שימוש בננו־חלקיקים על מנת לסנן סטיות צבע, באופן אשר מבטיח תמונה מדויקת המושכת את הצופה אל תוך הסרט, אירוע הספורט או התוכנית המועדפת עליו.

מבחינה ויזואלית מדובר במסך דק ויפה לעין, שממלא את החדר. סקרנו את המסך 65 אינץ', השוקל 28 ק"ג בלבד, שמגיע מוכן להתקנה על הקיר או על הרגליים להעמדה. כשצופים בתכנים ב־4K על המסך מבינים באופן מוחלט את ההבדל לעומת הדור הקודם של המסכים – תמונה חדה, ברורה מכל פינה וזווית בחדר, ולא מושפעת מסנוור או אור החלון. הריאליזם של הצבעים, שבא לידי ביטוי במיוחד בשידורי טורניר אליפות אירופה בכדורגל, פשוט מדהים, ואתם ממש מרגישים שאתם ליד הדשא.

הליין החדש של LG מציע חוויית בידור שלמה באמצעות תאימות לתקנים העדכניים ביותר ותמיכה ב־Dolby Vision IQ ,Dolby Atmos, HDR10 PRO - המאפשרים למסכי הטלוויזיה של LG להציג את הסדרות והסרטים החדשים ביותר באיכות התמונה ובאיכות הצליל הגבוהות ביותר.

כמו כן, מצב Filmmaker Mode מבטיח הצגת תמונות באופן המדויק ביותר, באמצעות נטרול אפקטים מסוימים המשתלבים לרוב בסרטים בשלב הפוסט־פרודקשן ותוך שימור מושלם של יחס המסך, הצבעים וקצב מהירות הפריימים. דגמי הטלוויזיות של LG לשנת 2021 תומכים בערוץ שמע חוזר משופר (eARC), והם בעלי כניסות HDMI 2.1, שמפשט את תהליך החיבור של הטלוויזיה למערכת הקול ומבצע אופטימיזציה של הצליל המשולב.

עבור הגיימרים מדובר במסך נהדר לחוויית משחק מיוחדת - באמצעות מערכת Game Optimizer החדשה המשולבת לראשונה בטלוויזיות מתוצרת החברה, אשר יודעת להציג באופן אוטומטי את מצב התמונה הטוב ביותר בכל רגע נתון. זאת על פי סוג המשחק שבו משחק המשתמש: משחק פעולה ויריות, משחק תפקידים או משחק אסטרטגיה בזמן אמת. כמו כן - זמן תגובה של 1ms, קצב רענון גבוה במיוחד, תאימות ל־FreeSync ול־G-Syncועוד. בנוסף תומכות הטלוויזיות בעבודה במצב השהיה נמוכה אוטומטי (ALLM, המספק חוויית משחק שקופה וצפייה חופשית מהשהיות).