רשת "באג", היבואנית הרשמית של מותג הסמארטפונים Realme, הציגה מספר מכשירים חדשים. הראשון הוא ה- realme GT  - הראשון המופעל על ידי Snapdragon 888 של קוואלקום. ה- realme GT מספק חוויה באיכות גבוהה, והעיצוב שלו נוצר בהשראת מכוניות הספורט הגדולות (GT) המיועדות לנסיעה במהירות גבוהה, למרחקים ארוכים בשילוב ביצועים יוצאי דופן ותכונות השמורות לטלפוני יוקרה. 

שבב Qualcomm Snapdragon 888 שיפר את ביצועי המכשיר, תוך שימוש בטכנולוגיית AI חכמה. יחד עם ליבת Cortex-X1 חזקה וגדולה יותר ושלוש ליבות A78 בעלות ביצועים גבוהים, ביצועי המעבד של הטלפון גדלו ב -20% וצריכת החשמל הצטמצמה ב -50% בהשוואה לדור הקודם.

ה-realme GT כולל צג SUPER AMOLED של סמסונג בגודל 6.43 אינץ׳ בעל קצב ריענון של 120 הרץ המסוגל לספק היענות גבוהה הנדרשת אפילו לגיימרים ה׳כבדים׳ ביותר. לטלפון רמקולי סטריאו כפולים עם תמיכה ב Dolby Atmos, אודיו ברזולוציה גבוהה ושקע שמע 3.5 מ"מ , לצד מצלמה משולשת בעלת חיישן 64 מגה פיקסל של Sony עם מצב דיוקן לילה חדש לגמרי ויכולות AI להפקת תמונות מקצועיות.

מחיר: 2,099 ש״ח ברשת באג ואצל המשווקים המורשים, עבור מכשיר עם זיכרון 128 ג'יגה וזיכרון RAM של שמונה ג'יגה. 

מכשיר נוסף שהושק הוא ה-realme 8 Pro, המצויד במצלמת 108 מגה-פיקסל (הגבוהה בסגמנט) שעיצובו מבוסס על פילוסופיית "לכידת האינסוף" של realme השואבת את השראתה מיקום חסר גבולות. המכשיר כולל מעבד Qualcomm Snapdragon 720G u 8 ליבות 8nm, תא כפול לכרטיסי SIM ויכולת אחסון הניתן להרחבה עד 256GB.

בנוסף הסמארטפון מצויד במצלמה חדשנית במיוחד בעלת ארבעה חיישנים - מצלמה ראשית 108 מגה פיקסל (f / 1.88), זהו גם חיישן המשמש לזום. ה- Realme 8 Pro מצויד גם בזווית רחבה במיוחד של 8 מגה-פיקסל (f / 2.25) ושני חיישנים נוספים של 2 מגה-פיקסל, אחד לצילומי מאקרו והשני בשחור-לבן בכדי לייעל את הבהירות המרבית. 

ה- Realme 8 Pro משלב את מערכת הטעינה המהירה 50W SuperDart Charge המסוגלת להטעין מ 0 ל -100% בתוך 47 דקות בלבד את סוללת ה 4500mAh הגדולה במיוחד. 

מחיר: 1,349 ש"ח ברשת באג ואצל המשווקים המורשים, זמין בנפח זיכרון 128 ג'יגה וזיכרון RAM בנפח שמונה ג'יגה.

Realme 8 Pro (צילום: יח''צ)
Realme 8 Pro (צילום: יח''צ)

מוצר נוסף שהושק הוא השעון החכם realme Watch 2 Pro, הכולל תצוגת IPS LCD בגודל 1.75 אינץ׳, ויחס מסך לגוף של 99.1%. יש לו גם קצב ריענון של 30 הרץ. השעון החדש  מציג תצוגה גדולה יותר ב -56% מהמהדורה הקודמת של השעונים החכמים של realme.

השעון מגיע עם 90 מצבי ספורט שונים, ועם השעון מגיע עם GPS לוויני כפול לדיוק גבוה לקבלת מידע מדויק מאוד לגבי מעקב אחר צעדים וניטור פעילות. Realme כללה מספר תכונות וחיישני מעקב בריאות, בהן ניטור דופק 24 שעות ביממה, וקורא SpO2 למדידת רמות חמצן בדם.

כמו כן, השעון יכול לספק את כל ההתראות מהסמארטפון המותאם לשעון החכם. משתמשים צריכים פשוט להרים את פרקי הידיים כדי לראות את כל ההתראות וההודעות. השעון מגיע עם תמיכה במזהה מתקשר ומשתמשים יכולים גם לדחות שיחות דרך השעון. זה יכול לשמש גם כדי לעקוב אחר מזג האוויר ולקבל התראות על התראות ותזכורות שונות באפליקציות.

השעון החכם כולל סוללה של 390mAh, כך שסוללה יכולה להחזיק מעמד עד 14 יום עם מעקב אחר דופק במשך 24 שעות.

מחיר: 329 ש״ח ברשת באג ובאתר החברה, וגם אצל המשווקים המורשים

realme Watch 2 Pro (צילום: יח''צ)
realme Watch 2 Pro (צילום: יח''צ)

כמו כן, הושקו בישראל גם האוזניות - ה- Realme Buds Q2, אשר המיקרופון שלהן מצויד באלגוריתם סינון רעשים סביבתי (ENC). כמו כן, האוזניות מצוידות בדרייברים דינמיים של 10 מ"מ המאפשרים בס מודגש, לצד מצב שקיפות לשמיעת רעשי סביבה. ל- Realme Buds Q2 יש השהייה נמוכה של עד 88 מילי-שניה לחוויית משחק חלקה יותר עם 20 שעות חיי סוללה משולבים (נרתיק + אוזניות). האוזניות עמידות במים בתקן IPX4, ממשק מגע חכם לשליטה בקבלת שיחות, מוזיקה ועוד. 

מחיר – 129 ש״ח ברשת באג, באתר ואצל המשווקים המורשים

Realme Buds Q2 (צילום: יח''צ)
Realme Buds Q2 (צילום: יח''צ)


סמסונג, וחברת "סמליין", השיקו בישראל את הטלוויזיות מסדרת NEO QLED החדשה, לצד דגמי 2021. כאמור, במרכז סדרת המסכים החדשה , סדרת  ה-QLED Neo המציגה שלל פיתוחי חומרה ותוכנה שנועדו להעניק למשתמשים חוויית צפייה חסרת תקדים. הטכנולוגיות החדשות מספקות איכות תמונה יוצאת דופן, תכונות חכמות חדשות וחוויות משחק מתקדמות. 

מסכי ה-Neo QLED החדשים באמצעות סדרת ה-8K וה-4K, מעלים את סדרת ה-QLED לשלב הבא עם מקור תאורה חדשני, ה-Quantum Mini LED, הנשלט על ידי טכנולוגיית Quantum Matrix ומעבד התמונות החזק Neo Quantum המותאם לעבודה אופטימלית עם מסכי Neo QLED. כמו כן, הן מציגות מסך כמעט ללא מסגרת, המספק חוויית צפייה סוחפת במארז מהוקצע ואלגנטי.

הדגמים בסדרה זו מציעים תכונות חכמות המרחיבות את יכולות הטלוויזיה ועוזרות לצרכנים לתת מענה גם להיבטים של כושר, בידור ומשרד ביתי. בין היתר, הן כוללות תכונות שמע הממלאות את חלל החדר בסאונד איכותי. הצליל הדינאמי של טכנולוגיית Object Tracking Sound (OTS) Pro מגיב לתנועת האובייקטים על המסך, וטכנולוגיית SpaceFit Sound מנתחת את הסביבה הפיזית של הטלוויזיה להפקת סאונד עשיר ועוטף המותאם במיוחד לחלל. SpaceFit מייעל את הצליל מתוכן על ידי ניתוח הסביבה המקיפה של המשתמש: בעוד שמשתמשים בעבר נדרשו להגדיר את האודיו באופן ידני, 'צליל SpaceFit' מזהה באופן אוטומטי את סביבת המשתמשים ולכן אין צורך בהגדרות נוספות.

טלוויזית NEO QLED של סמסונג (צילום: באדיבות סמסונג)
טלוויזית NEO QLED של סמסונג (צילום: באדיבות סמסונג)


בנוסף, סדרת ה-Lifestyle משלבת ביצועים מרשימים, איכות תמונה גבוהה וחוויית צפייה מותאמת אישית. השנה מצטרפים אליה שני דגמים חדשים - The Terrace, טלוויזיה חיצונית לגינה ולחצר עמידה בפני אבק ומים,  ו- The Premiere מקרן לייזר דמוי קולנוע עטור פרסים, באיכות 4K 

דגמי ה- Neo QLED ברזולוציית 8K (QN800A and QN900A) יהיו זמינים בגדלי 65”, 75” ו-85”. 

הדגמים ברזולוציית 4K (QN90A and QN85A) יגיעו במגוון רחב יותר של גדלים:
 43,55,65,75 אינץ טווח המחירים החל מ-5490 ₪ ועד 49,990 ש"ח

ה-Premiere יהיה זמין בגדלי 120 אינץ׳ (LSP9T) ו-130 אינץ׳ (LSP7T) ברזולוציה 4K החל מ- 14,990 ש"ח

טלוויזיית The Terrace של סמסונג (צילום: באדיבות סמסונג)
טלוויזיית The Terrace של סמסונג (צילום: באדיבות סמסונג)

סונטו, וחברת דוגית - הייבואן המורשה בישראל - השיקו בישראל את ה-Suunto 9 Peak – שעון הספורט הדק, הקטן והקשוח ביותר של החברה. שעון הספורט החדש מתהדר בעיצוב אלגנטי ודק במיוחד, עדכוני תוכנה מאובטחים, עד ל-170 שעות סוללה תוך שימוש ב-GPS ומדידת רמת החמצן בדם.

השעון מגביר את יכולת הקלטת ה-GPS עד ל-170 שעות במצב סיור (Tour), מודד את רמת החמצן בדם ומאפשר טעינה מלאה של הסוללה תוך שעה אחת בלבד. כמו כן, הוא מציע אפשרות להתאמת עוצמת תאורה אחורית בהתאם לתנאי התאורה, לצד טעינה מהירה - מאה אחוזים תוך שעה. הוא מצויד ברצועת שעון משופרת, עם סיכת חיזוק חדשה ממתכת, והתצוגה שלו מראה את מדדי האימונים השבועיים ומעודדת לנסות אימונים חדשים. 

אפליקציית Suunto מתממשקת עם שעון ה-Suunto 9 Peak ומאפשרת למשתמשים לתכנן ביעילות מסלולים באמצעות מפות חום בהתאם לסוג הפעילות ונקודות התחלה פופולריות, הניתנות להעברה לשעון לניווט במצב לא מקוון. האפליקציה מאפשרת למשתמש לגלות מיקומים חדשים, ליצור נקודות עניין ומבט לאחור על הרפתקאות קודמות באמצעות מפות חום אישיות. כעת, ניתן לבצע סנכרון במהירות כפולה בין השעון והאפליקציה הודות לשימוש ב-Bluetooth 5. 

שעון Suunto 9 Peak (צילום: יח''צ HOT)
שעון Suunto 9 Peak (צילום: יח''צ HOT)

מחיר: החל מ-2,679 שקלים, זמין בחנויות ובאתר דוגית, מגה ספורט, KSP ובחנויות ספורט נוספות.
השעון זמין בשני סגנונות ובארבעה צבעים - כחול ולבן עם זכוכית ספיר וטיטניום בדרגה 5, שחור ואפור עם זכוכית ספיר ופלדת אל-חלד.