ישנן דרכים רבות לפרסם את העסק, כאשר חשוב למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורנו. בשנים האחרונות עולה קרנה של טיק טוק – רשת חברתית המספקת פלטפורמה לסרטונים קצרים. צעירים וצעירים ברוחם מעלים סרטונים קצרים שהופכים לוויראליים תוך כמה דקות. גם בעלי העסקים לומדים שכדאי בהחלט להכיר את רשת הטיק טוק, שכן שם בדיוק נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. 

משרד פרסום מציג: טיק טוק – נעים להכיר
גם אם לכם כבעלי עסקים אין ניסיון רב עם רשת טיק טוק, משרד פרסום מקצועי יכול לכוון אתכם ולהסביר לכם כיצד הדברים עובדים בפועל. אבל לפני הכול, ישנם כמה דברים שכדאי להכיר בהקשר של הטיק טוק:

  1. For You
    מדובר בעמוד שאליו רוצה להגיע כל אחד, משתמש פרטי ובייחוד בעל עסק, שכן הם מציגים את הסרטונים הפופולריים ביותר עבור המשתמש, בהתאמה אישית. אם אתם כבעלי עסקים מגיעים לרשימה הזו של הגולשים, סימן שפרצתם את תקרת הזכוכית והפכתם לפופולריים. 
  2. Follow
    לצד עמודת ה-for you בטיק טוק יש גם עמודת follow. היא מציגה לגולשים את הסרטונים שאחריהם הם עוקבים. 
  3. דואט – או באנגלית Duet
    איך מגיבים למשתמשים שהעלו סרטון בטיק טוק? באמצעות סרטון נוסף. הדואט הוא סרטון תגובה לסרטון אחר שכבר הועלה לרשת. 
  4. React
    דרך נוספת להגיב לסרטון שהועלה לטיק טוק. 

מדוע הטיק טוק הוא כלי פרסומי נהדר?
החלטתם לפרסם בטיק טוק? נהדר. יש לו כמה יתרונות שכדאי להכיר. ראשית, הטיק טוק מיועד יותר לקהל יעד צעיר בגילאי 13-21, אם כי ניתן לראות בו גם גילאים מבוגרים יותר לפעמים. לפיכך, אם יש לכם מוצרים לבני נוער ולצעירים, פרסום בטיק טוק הוא בגדר חובה. כמו כן, הקהל בטיק טוק הוא רב ומגוון, כך שניתן "לירות לכל הכיוונים" ולפרסם את המוצרים שלכם בכל הכוח.
 
כאשר מפרסמים בטיק טוק ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. הראשון הוא תדירות הפרסום. זיכרו כי הגולשים נחשפים לסרטונים רבים דרך קבע, ולכן חשוב לפרסם אותם בתדירות גבוהה יחסית וגם לשמור על עניין ורעננות. אחרת, אתם עלולים לאבד עוקבים ומתעניינים. על מנת להקפיד ולפרסם תוכן מעניין בכל עת, מומלץ להשקיע בסרטונים, לחשוב על רעיונות מקוריים ולהקליט כמה סרטונים בכל יום.
 
ניתן גם להשתמש באפשרות של קידום ממומן בטיק טוק, על מנת להגדיל את החשיפה. מכל מקום, אם תשכילו לפנות למשרד פרסום, הוא יציג בפניכם את כל האפשרויות של האפליקציה המדהימה הזו, יבחן את כל הכיוונים האפשריים כדי שתוכלו לנצל את הטיק טוק למטרות השיווקיות שלכם בדרך הטובה ביותר. 

איך מצלמים סרטון לטיק טוק?
לאחר שראינו את המאפיינים העיקריים של אפליקציית הטיק טוק, נראה כיצד מצלמים סרטון ומעלים אותו. כמובן, אם אתם מסתבכים, משרד פרסום מיומן ישמח לעזור לכם בכל התהליך. על כל פנים, אופן הצילום לטיק טוק מתבצע בכמה שלבים:

שלב 1: מורידים את אפליקציית הטיק טוק ומצלמים סרטון
ראשית, חשוב להוריד את אפליקציית הטיק טוק אל הטלפון הפרטי. בשלב הזה אינכם יכולים להעלות סרטונים בכוחות עצמכם, אלא רק להכיר את האפליקציה ולצפות בסרטונים של אחרים. קחו את הזמן כדי ללמוד לעומק כיצד העניינים מתנהלים בטיק טוק. על מנת לעלות לשלב הבא, חשוב לפתוח חשבון באמצעות מספר טלפון או כתובת דואר אלקטרוני של העסק. בעת יצירת החשבון מומלץ ליצור פרופיל אטרקטיבי הכולל תמונה, פרטים על העסק וגם קישור לאתר ולעמודים עסקיים ברשתות החברתיות.

שלב 2: התחילו לשתף סרטונים
ברגע שיש לכם כבר חשבון, קחו את הזמן כדי להכיר את האפליקציה לעומק והגיבו לסרטונים של אחרים. כך תמשכו את תשומת לבם של משתמשי הטיק טוק, ובהמשך הם גם יגיבו לסרטונים שלכם. 

שלב 3: התחילו לצלם סרטונים
זוהי ההזדמנות שלכם לקפוץ אל תוך המים ולהתחיל להעלות סרטונים. מומלץ ליצור סרטונים מעניינים ומושכים כבר על ההתחלה כדי ליצור התעניינות. כדי להקליט ולצלם, יש ללחוץ על סימן הפלוס שנמצא בתחתית המסך. המצלמה תיפתח באופן אוטומטי.

בהמשך, כדאי להכיר גם כלים משמעותיים שיעזרו לכם לערוך סרטונים איכותיים יותר. לדוגמה:

  • Flip – פונקציה שמאפשרת לצלם מהצד הקדמי או האחורי של המצלמה, לבחירתכם.
    Speed – ניתן להאיץ או להאט את מהירות הצילום.
  • פילטרים – מאפשרים צפייה מקדימה ועריכה.
  • טיימר – תזמון ההקלטה.
  • הוספת מוסיקה ואפקטים – ניתן לבחור מוסיקה מתאים לסרטון (בחירה זו עשויה להשפיע באופ משמעותי על הסרטון) או להוסיף אפקט מצחיק שירתק את הצופים.

שלב 4: עורכים את הסרטון
מכיוון שמדובר בסרטונים קצרים, מומלץ לצלם אותם בכמה שוטים ולא בשוט אחד. לאחר מכן, ניתן לערוך את כל השוטים האלה יחד ולקבל סרטון מעניין. באמצעות מצב עריכת וידאו תוכלו לערוך את הסרטון כרצונכם, לשנות את סדר הופעתם של השוטים, להוסיף כותרות, מוסיקה ועוד. 

שלב 5: עריכה סופית של הסרטון
סיימתם לערוך את הסרטון? כעת, כדאי להוסיף לו קצת תוכן, לדאוג להאשטאגים ולתיאור מעניין. ניתן גם להגדיר מי יוכל לראות את הסרטון (רק חברים, סרטון פרטי או ציבורי). בתור בעלי עסקים, כדאי להגדיר שהסרטון יהיה ציבורי, כך שכולם יוכלו להיכנס וליהנות ממנו. 

שלב 6: מנתחים את הביצועים
ניתוח הביצועים הוא אחד מבין התפקידים של משרד פרסום, כך שכדאי לפנות אליו כדי לקבל הכוונה ויותר מידע, כמובן. ניתוח הביצועים של סרטון טיק טוק פירושו זיהוי אזורי ירידה וגדילה, ניתוח התוצאות, מספר הצפיות שלהן זכה הסרטון, מספר העוקבים החודשי וכדומה. ניתוח מקצועי המבוצע על ידי צוות שמבין בתחום השיווק והפרסום יאפשר לכם לדעת טוב יותר מה עובד עבור העסק שלכם ומה לא, ומכאן להמשיך הלאה. 

נוסף על כך, בעזרת צפיות בסרטונים ובפרופיל בטיק טוק קיימת אפשרות לנתח את העוקבים מבחינת שעות הפעילות שלהם, מדינה, מין ועוד. נתונים אלה חשובים כדי להבין מיהו קהל היעד שאליו אתם פונים וכיצד תוכלו לערוך את הסרטונים הבאים שלכם כך שיתאימו יותר לקהל היעד ויזכו ליותר צפיות. 

רוצים להצליח באמצעות טיק טוק? בחרו לכם משרד פרסום מתאים
כדי להצליח להפיק סרטוני טיק טוק טובים, יש צורך לפנות אל משרד פרסום טוב. אז איך לבחור משרד פרסום שיענה על כל הדרישות? ובכן, ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק. דבר ראשון, כדאי לבדוק את מספר שנות הפעילות של משרד הפרסום, על מנת לדעת שאכן מדובר במשרד שיש לו ניסיון רב בתחום השיווק הדיגיטלי וכי הוא נושם את עולם האינטרנט.

שנית, כדאי לבדוק אילו שירותים מציע משרד הפרסום, האם הוא מתמחה בשימוש בטיק טוק ופרסום באמצעות רשתות חברתיות באופן כללי? איזה מיתוג דיגיטלי הוא מציע לעסק? ולבסוף, מיותר לציין כי הפגישה הראשונית היא שתקבע כיצד יתנהלו העניינים. בפגישה הראשונה עם צוות השיווק והפרסום תוכלו לראות אם יש ביניכם כימיה טובה ואם אתם יכולים לעבוד יחד לטווח ארוך.