השעון החכם Amazfit GTR 2 מתאים במיוחד עבור מתאמנים קלים שרוצים שעון מסוגנן ומעוצב עם יכולות ניטור טובות ופיצ'רים משלימים כמו עמידות בפני מים, סייען חכם ונגן מוזיקה מובנה. ה־GTR 2 הוא שעון אנדרואיד עם מחיר נוח, 799 שקל, שמציע פיצ'רים ויתרונות הדומים למותגים היקרים, וזה כולל עיצוב מחומרים איכותיים, מסך מגע AMOLED ברמה גבוהה ורצועה נוחה וניתנת להחלפה.

השעון מציע מגוון פונקציות למתאמנים וללא־מתאמנים והוא כולל בין השאר: GPS בנוי וחיישן שעוקב אחרי קצב הלב בזמן מנוחה וכמובן בזמן אימון. נוסף על כך, הוא יכול לנטר את רמת החמצן בדם לשיפור ניתוח המידע מהאימון. השעון כולל 12 תוכניות ספורט מגוונות, בהן: ריצה, הליכה, רכיבת אופניים, הליכון, אופני כושר, שחייה במים פתוחים, שחייה בבריכה, טיפוס ואימון חופשי. השעון מגיע עם עוזרת קולית מובנית בדמותה של "אלקסה", שמשלימה היטב את שאר הפיצ'רים הכוללים בינה מלאכותית כמו ניתוח והתאמת האימונים.

חוץ מכושר בטח תרצו גם להשתמש בשעון עצמו, וכשעון חכם הוא עובד בצורה חלקה: מסך המגע מגיב היטב וקבלת השיחות טובה מאוד בעזרת המיקרופון הבנוי, וכך גם החיבור לאפליקציה והתאמתו לצרכים ולהעדפות הוויזואליות של המשתמש. הוא גם כולל נגן מוזיקה מובנה עם שטח אחסון של עד 3GB ותומך בהעברה מהירה ב־wi-fi וסנכרון מהיר של השירים ישירות לטלפון לא צורך בחיבור לטלפון הנייד.

מבחינת חיי סוללה טווח השימוש שלו במצב שעון בסיסי הוא כ־14 יום ובמצב של חיסכון בסוללה אפשר למשוך איתו עד כ־38 יום, אבל זמן הטעינה שלו עומד על כשעתיים וחצי, כך שניתן במהירות להחזיר אותו למסלול גם אם מרוקנים את הסוללה.