טאבלט הבידור החדש של Lenovo Yoga Smart Tab משלב איכות צפייה חדה וסייען קולי, שהופכים אותו למכשיר נהדר לטיולים ארוכים ולחוויית צפייה חכמה בבית. הטאבלט הקטן מצויד ביכולות אודיו ווידאו ברמה גבוהה מאוד ובמעמד מרובה מצבים שמאפשר להציב אותו על שולחן או לתלות על קיר, כך שהוא נוח מאוד למיקום בבית, לא משנה באיזו סיטואציה רוצים לצפות בו - שכיבה במיטה, ישיבה בסלון או עמידה במטבח.

ה־Yoga Smart Tab מיוצר בשילוב של מתכת עם אלומיניום עם גימור מאט נעים למגע. מסך ה־IPS בגודל 10.1 אינץ' וברזולוציית FHD מספק חווית צפייה נהדרת מכל זווית, עם תמונה חדה וברורה באמצעות טכנולוגיית תאורה ותצוגה מעודכנות. את חוויית השמיעה מספקים צמד רמקולי JBL Hi־Fi עם חיזוק של מגברים חכמים ותמיכה ב־Dolby Atmos המספקים קול באיכות מרגשת שעוטף אתכם.

מה שהופך את הטאבלט לכה נוח ומהנה לשימוש זה מצב ה־Google Assistant, שמאפשר לכם להפוך אותו למסגרת תמונות דיגיטלית, לשלוט במוזיקה שלכם ובהתקני הבית החכם, וכן לגשת במהירות לעדכונים חשובים. הפעלת המצב נעשית באופן אוטומטי בלחיצת כפתור, ויחד עם מערך המורכב משלושה מיקרופונים דיגיטליים וזיהוי קול רגיש ב־360 מעלות, המכשיר קולט את הקול של המשתמש מהצד השני של החדר בו הוא נמצא.

מי שיבחרו לרכוש את המכשיר עבור ילדים יגלו שהוא מגיע עם חשבון עצמאי שמציע תכנים לילדים מתחת לגיל 12. מדובר בממשק ידידותי לילדים עם גישה למשחקים, אפליקציות מובנות, סרטונים, קבצי אודיו וספרים שמציעים תוכן חינוכי ב־44 שפות. המערכת כוללת גם בקרת הורים שמסייעת להגביל את זמן השימוש של הילדים, וגם מצב הגנה על העיניים המופעל באופן אוטומטי כדי להגן על העיניים הצעירות. עלות המכשיר 1,690 שקל וניתן להשיגו בכל הרשתות וחנויות האלקטרוניקה.