חברת HP אישרה עסקת ענק עם חברת Deep Instinct הישראלית, כך נמסר הבוקר (שלישי) מהחברה. כאמור, Deep Instinct היא החברה הראשונה אשר הטמיעה למידה עמוקה כוללת וספציפית עבור תחום אבטחת הסייבר. שיתוף הפעולה מצד HP בא במסגרת השקת HP Sure Sense אשר יציע מענה מיידי למניעת איומי הסייבר המתקדמים ביותר. HP Sure Sense יפעל במחשבי EliteBook ו-ZBook האחרונים של החברה, והוא פתרון עצמאי בניהול עצמי הפועל במצב מקוון או לא מקוון ומציע חווית משתמש פשוטה וקלה. גורמים בענף מעריכים את העסקה בלמעלה מ-150 מיליון דולר.

לחברה לקוחות ענק ב 11 מדינות מתחום הבנקאות, הביטוח, התעופה, המזון, אוניברסיטאות, ממשלות וחברות ענק טכנולוגיות. "העבודה עם HP לצורך אבטחה והגנה על מיליוני המחשבים הניידים החדשים והמתקדמים של החברה הינה מרגשת והיא הישג חסר תקדים לסייבר הישראלי, אמר גיא כספי, מנכ"ל ומייסד שותף של Deep Instinct, "אנו גאים לחבור אל HP ולספק טכנולוגית סייבר מתקדמת ביותר ללקוחות HP, בקנה מידה גלובלי. זהו השלב הראשון אשר מסמן שותפות אסטרטגית וארוכת טווח והוכחה ליכולות הלמידה העמוקה של דיפ אינסטינקט". 
"אנו סבורים שכל החלטה שקשורה בקניית מחשב היא החלטת אבטחה, והתוספת של HP Sure Sense למגוון פתרונות האבטחה שלנו מחזקת את מחוייבות החברה לאספקת המחשבים המאובטחים והמנוהלים ביותר שניתן להציע ללקוחות", אמר אנדי רודס, Global Presdinet Commercial Personal Systems ב-HP Inc. "החבירה אל Deep Instinct לצורך הפיתוח של HP Sure Sense מאפשרת לנו להציע למשתמשי הקצה פתרון רב עוצמה עם יכולת אמינה לניבוי ולמניעה של איומי אבטחה הן בזירה הנוכחית והן בעתיד". HP Sure Sense כבר זמין ונמכר בסדרת HP EliteBook 800 G6 וכן במחשבי HP ZBook 14u ו-HP ZBook 15u.