משחק ההמשך ל"סרט הלגו", שפותח על ידי Traveller's Tales ומופץ באמצעות Warner Bros. Interactive Entertainment, הוא בדיוק מה שמשחק הרפתקאות בעולם פתוח המבוסס על דמויות עשויות לגו צריך להיות: טיפשי ומהנה בצורה בלתי רגילה. המשחק מתבסס על הסרט הנושא את שמו, והוא המשך ישיר לכותר והסרטים הקודמים ומפגיש אותנו שוב עם דמויות הלגו האהובות כמו אמט הבונה, החתולה הנסיכה, לוסי, וכמובן הדמות האהובה עלי - באטמן, באחד מגלגולי הדמויות ההזויות שעשו לו.



הסיפור מתחיל כאשר העיירה בריקסבורג, שבה חיים כוכבי הלגו שלנו, מותקפת על ידי חייזרים ילדותיים שמחריבים אותה. אמט ולוסי, גיבורי הכותר הראשון, וניצולים נוספים במחתרת מקימים עיר מחתרתית מההריסות, וחיים תחת איום תמידי מהכובשים. גם ההווי האפוקלטיפי הזה משתנה כשעב"ם נוחת באזור ומתחיל שרשרת אירועים שתוביל אתכם למסע בין גלקטי, תוך כדי שאתם מחליפים בין דמויות שונות, נלחמים בחייזרים מטופשים, ופותרים פאזלים כדי להתקדם באחד מעולמות הלגו היפים והמורכבים שאי פעם נוצרו למשחק מחשב.



חשוב לציין שאין לכם אפשרות למות במשחקי לגו, אתם פשוט צצים מחדש, דבר שאולי ירגיז את חובבי האתגרים, אבל בשביל משחקי הלגו זה מושלם וריאליסטי, אתם הרי עשויים מלגו. ולא רק אתם עשויים מלגו, כל הסביבה שלכם, הבתים, כוכבי הלכת, הרכבים וההרים. זה מדהים לראות באיזו רמה של שלמות המפתחים בנו את העולם הוויזואלי, ועד כמה הוא עושה חשק לחזור לשחק עם לגו וליצור איתו את עולם המשחק גם במציאות.



במהלך המשחק תוכלו לבנות עם הדמות מספר חפצים חשובים כמו גנרטורים, ממטרות, מקפצות, כלי רכב ועוד, ותצטרכו להבין איך לפתור באמצעותם חידות ופאזלים כדי להתקדם במשחק. במקביל אתם אוספים ויוצרים בדרך נשקים, פרטי אספנות ובגדים מיוחדים. ואף שהעלילה יחסית קצרה לסיום, בעיקר בגלל דרגת הקושי, הדרך לשם מספיק מהנה. בנוסף לסיפור המרכזי, נפתחים לכם עולמות חדשים לבקר בהם, גם לאחר שסיימתם את המשחק, כדי לסיים משימות צד נוספות שיספקו עוד כמה שעות הנאה.



עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק בישראל. הכותר The Lego Movie Videogame 2 זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.