חברת סולוטו, שעוזרת למשתמשים ללמוד על המכשירים הטכנולוגיים שברשותם ולפתור בעיות טכניות, תארח במהלך החודש הקרוב, לרגל יום האישה הבינלאומי, את יעל וייזל, מנכ"לית ומייסדת משותפת של חברת 'זיקית' – אפליקציה למדידה וירטואלית של בגדים מהרשתות העולמיות.


בסולוטו 50% מההנהלה הבכירה של החברה הן נשים, ועובדות בה 42 נשים מתוך 110 עובדים. כמו כן, בכל יום שלישי, החברה מארחת סניף ״She Codes״ בה נשים עם או בלי רקע קודם בתכנות מגיעות לחברה ולומדת לפתח בשפות תכנות שונות. בחברה מדגישים כי זה חלק מהמטרה: "לקדם שילוב נשים בתעשיית ההייטק בישראל", והוסיפו כי לאורך השנה מקיימים בחברה, "עשרות הרצאות וסדנאות טכנולוגיות הפתוחות לקהל הרחב, ומעודדים ייצוג והשתתפות שוויונית בין המינים. לדוגמה".


סולוטו נוסדה בשנת 2008 עם החזון לסייע לאנשים ליהנות מכל יתרונות הטכנולוגיה שסביבם. סולוטו, שנרכשה ב-2013 על ידי חברת אשוריון האמריקאית, משרתת כיום מעל 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם ועובדת עם מפעילות הסלולר והקמעונאיות הגדולות בעולם. החברה עוזרת למשתמשים ללמוד על המכשירים שברשותם ולמצות את יכולותיהם, לפתור בעיות טכניות ומאפשרת גישה נוחה וקלה למומחים טכנולוגיים, לצד מתן כלים אוטומטיים, מידע והמלצות אישיות.