קבוצת האקרים בשם the dark overlord פרסמה היום (רביעי) כי הם עומדים לחשוף מידע רגיש הקשור לפיגועי ה-11 בספטמבר ב-2001, בהם נהרגו אלפי בני אדם. חברי הקבוצה פרצו למשרד עורכי הדין שטיפל בתיקים הקשורים למתקפת הטרור, וגנבו 18 אלף מסמכים שונים של שלוש חברות ביטוח אמריקאיות הקשורות למרכז הסחר העולמי.



הקבוצה טוענת שהמסמכים מספרים את הסיפור של מה שבאמת קרה באותו היום שהיווה נקודת מפנה עולמית. בציוץ שפרסמו ובהמשך נמחק כתבו "נספק תשובות רבות לקונספירציות על ה-9.11 דרך 18,000 המסמכים הסודיים שנדליף". בנוסף, הם פרסמו טיזר, של חלק מהמכתבים, המיילים והמסמכים השונים בהם יש אזכור למשרד עורכי הדין, המנהל לביטחון התחבורה ומנהל התעופה הפדרלי. בפרסום נוסף נכתב כי "כמה מהמסמכים המסווגים שבידינו יפורסמו בדארקנט". הם הזמינו קבוצות טרור ומדינות כמו סין ורוסיה לרכוש את המידע.



הודעת הסחיטה כללה קישור לארכיון בנפח של 10 ג'יגה עם הקבצים שנגנבו לכאורה. כל הקבצים מוצפנים, אבל האקרים מאיימים לשחרר את מפתחות הפענוח הרלוונטיים, אלא אם יקבלו סכום כופר לא ידוע במטבעות ביטקויין.



עדיין לא ברור מה מכילים המסמכים המדוברים. עם זאת, דובר של חברת ביטוח שנפלה אף היא קורבן של ההאקרים, אישר לאתר motherboard כי האקרים פרצו למשרד עורכי דין שייעץ לחברה, ובין היתר נגנבו תיקים הקשורים לדיונים משפטיים סביב מתקפת הטרור.



כעת הרשויות בארה"ב מעורבות בנושא, בניסיון למצוא את הפתרון המתאים ביותר. עם זאת, בטח ישנם רבים שישמחו לשלם בשביל שהעולם יראה את מה שבעיניהם היא האמת שמעולם לא הודו בה, לגבי מה שקרה באותו בוקר.