בשעה טובה אנחנו בפתחו של עידן טכנולוגי חדש. לאחר שנים של מוצרים לבישים חכמים, שבעיקר אספו עלינו נתונים, בשנים האחרונות החלה האינטגרציה בין מוצרים לבישים ובידור, ואחד התוצרים של המהפכה זה ה-Lenovo Legion Glass, המשקפיים של לנובו שיאפשרו לכם לשחק או לצפות בכל מדיה שתחפצו בכל מקום שתרצו ובזמן שלכם. 

משקפי ה-Legion Glass נותנים לכם צג אישי, לביש ומוכן להפעלה בקלות. רק צריך לחבר אותם לכל מכשיר תומך באמצעות יציאת USB-C פונקציונלית מלאה (מחשבים ניידים או טלפונים תומכים) ומיד הצג יעלה לכם לתצוגה במשקפיים הנוחות של לנובו. מי שמחזיק את קונסולת המשחקים הניידת  Lenovo Legion Go ימצא שגם לה יש יציאה תומכת למשקפיים, כך שלא תצטרכו לדאוג לה למסך.

שלושה דברים שחשוב לציין על המשקפיים: הם לא משקפיי VR, שני זה לא מציאות רבודה, כלומר אין פה אופציות לאפליקציות או חיפוש פוקימונים, ושלישית תצוגת המסך איכותית עם צבעים חיים וללא טשטוש, כך שאין בעיה להשתמש בהם לפרקי זמן ממושכים. מסך Micro-OLED בעל הניגודיות הגבוהה שלו מספק חווית צפייה יוצאת דופן. הם מקרינים תצוגה וירטואלית מורחבת, ממש כמו מסך ענקי, כך שהתוכן גלוי רק לכם.הם מציעים לכם פרטיות מוחלטת בלי לנתק אתכם מהסביבה. בזכות דליפת אור חיצונית כמעט אפסית, אף אחד לא יוכל לראות מה אתה צופים במסך. התצוגה ממרוכזת ממש מולכם, אבל אם תסתכלו למטה בזמן הצפייה אתם עדיין תראו את "העולם האמיתי", כך שתוכלו לבדוק הודעות בטלפון או לתקשר עם הסביבה בלי להוריד את המשקפיים ולנתק את עצמכם מהמשחק או חוויית הצפייה.

עוד חשוב להדגיש כי המשקפיים לא דורשים שום תוכנה מותאמת או טעינה מראש, הם נדלקים באופן מיידי, בדיוק כמו מסך ברגע  החיבור למכשיר. חשוב לזכור שבגלל שהם לוקחים את הכוח מהמכשיר שאליו הם מחוברים, הם יאכלו את הסוללה שלו די מהר, אז אם אתם מתכוונים לצפות בסרט ארוך או לשחק זמן רב, קחו את זה בחשבון. המשקפיים שוקלות כ-96 גרם, כך שהם הרבה יותר קלות מציוד ה-VR אבל יותר כבדות ממשקף רגיל, עם זאת הן מאוד נוחות ולא צבטו אותי בשום צורה. בנוסף, בעת רכישת המשקפיים אתם מקבלים גם  3 רפידות אף מתכווננות, נרתיק נשיאה, מסגרת לעדשות מרשם, מתאם למניעת החלקה ומטלית ניקוי.

אני מאוד נהניתי לשחק ולצפות בתכנים באמצעות המסך של המשקפיים, הכל נראה נהדר. אני חייב להגיד שרוב מי שישתמש במכשיר יעדיף לחבר אוזניות עם ביטול רעשים, כי הרמקולים המובנים לא מתאימים אם אתם מחפשים ניתוק אמיתי מהעולם החיצון, במיוחד במשחקים. אבל בסך הכל אם אתם באזור סטרילי הם גם יעשו את העבודה. לשחק את המשחקים על המסך הגדול בהחלט הייתה חוויה מעניינת, והכי חשוב לא הרגשתי עייפות, כאבי עיניים וראש, דבר שלפעמים קורה במסעות שלי בעולם הווירטואלי. מחיר מומלץ לצרכן 1,249 שקל.