“השעון נועד למנוע מצבים שבהם ילדים נמצאים בסיטואציות שבהן הם נדרשים לתקשר עם הוריהם ואינם יכולים לעשות זאת. עבור הורים שחוששים לקנות טלפון נייד לילדים בגיל צעיר, מדובר בפתרון מושלם”, מסביר אלון אברמי, ראש תחום המוצר ב־NickWatch.

"בינה מלאכותית במחשבים של כולנו": אינטל חשפה את המעבדים החדשים
 
NickWatch הוא שעון חכם לילדים מבית ניקלודיאון שפותח בארץ, וזמין לראשונה בישראל. השעון החדש נועד לאפשר תחושת ביטחון להורים, באמצעות אפליקציית NickWatch, המאפשרת לעקוב אחר מיקום הילדים, לתקשר איתם בסביבה בטוחה במעגל סגור, ולשלוט בכל הגדרות השעון ממקום אחד.

השעון מכיל כרטיס SIM מובנה המפעיל את הפונקציות העיקריות שלו באופן אוטומטי. תוכניות המינוי כוללות שימוש באפליקציית ההורים, כך שההורים תמיד יידעו שהילדים בטוחים, הילדים יוכלו לתקשר רק עם אנשי קשר מהימנים ולא יוכלו לתקשר עם זרים. ה־SIM המובנה מאפשר תקשורת בלתי מוגבלת בארץ ובחו״ל (יותר מ־120 מדינות) ללא תוספת תשלום. כל שנשאר הוא לבחור את תוכנית המינוי המתאימה.

“בזכות השעון, שמציע שירותי מיקום ותקשורת בטוחה, ללא גישה לרשתות חברתיות ולאינטרנט, ההורים יכולים להעניק לילדים מוצר חכם שנותן מענה לכל הצרכים שלהם, ועבור הילדים - כניסה מודרכת לעולם הדיגיטל”, אומר אברמי. “הפיתוח נעשה כולו על ידי צוות ישראלי וכלל את פיתוח החוויות, המשחקים והאלמנטים של התקשורת בשעון, וכן פיתוח האפליקציה הייעודית להורים שבאמצעותה הם יכולים לעקוב אחר מיקום הילדים ולתקשר בסביבה בטוחה.

“ניקווץ׳ מאפשר להורים את הביטחון לדעת איפה ילדיהם בכל זמן נתון ואת האופציה לתקשר איתם במידת הצורך, באמצעות שיחות, הודעות ווהודעות קוליות”, הוא מוסיף. “ניקווץ׳ הוא השעון החכם הראשון שפונה לא רק לצורכי ההורים, אלא גם לצורכי הילדים ועוצב במיוחד עבורם - הוא מציע סט ענק של פיצ׳רים שמעודדים תנועה, דמיון ויצירתיות.

“ההורים הישראלים שרוצים לדעת מה קורה עם ילדיהם נאבקים עם הקונפליקט בין לתת לילדים עצמאות ולחקור את העולם, לבין לדעת מה קורה עם הילדים ולשמור אותם קרוב. המוצר בא לענות על הקונפליקט הזה, בעיקר בטווח הגילים הזה של כיתות א’־ב’”.

לצד תקשורת וניטור מיקום השעון והילד, אפליקציית NickWatch מאפשרת להורים ולמבוגרים האחראים שהוגדרו על ידם להפעיל את השעונים החכמים מבית ניקלודיאון, לנהל את חשבונות המינוי, לשלוט בחיובים ולנהל את יישומי המעגל המשפחתי. אפשר להוסיף כמה שעונים חכמים של NickWatch לחשבון האפליקציה ולפתוח את הקבוצה לכמה מבוגרים אחראים על פי הצורך.

שעון NickWatch מציע רשימת משחקים ארוכה. בנוסף ניתן ליצור עם השעון אפקטים מוזיקליים, פילטרים קוליים, כלי נגינה והנעה באמצעות סיפור, לצלם תמונות ועוד.