חברת הכבלים HOT משדרגת את שירות הסטרימינג NEXT TV ומשיקה חבילות הכוללות אינטרנט, טלוויזיה וסלולר תמורת 99 שקל בחודש. המהלך של המנכ"לית טל גרנות־גולדשטיין נועד לספק מענה לשירות דומה שיסופק בקרוב על ידי שירות דיסני פלוס.

הוט מציעה את חבילת הטלוויזיה, הספק והתשתית על בסיס סיבים אופטיים במהירות של עד 300 מגה – במחיר של 99 שקל בחודש. המחיר אינו כולל נתב (בעלות של 20 שקל בחודש) או סטרימר (20 שקל נוספים). מינוי סלולר יוצע במחיר נמוך במיוחד ומפתיע של 30 שקל בחודש למשך שנתיים. נזכיר שכל חברות התקשורת ישדרגו את חבילות התקשורת לצרכנים לקראת הפעלת השירות החדש. דיסני תפעיל את חבילת הסטרימינג בטלוויזיה ב־26 שקל בחודש בלבד.

ההצעה של הוט תחרותית במיוחד מול ההצעה של בזק, שהשיקה בחודש שעבר חבילת אינטרנט של ספק ותשתית במהירות 1 ג'יגה (הורדה) במחיר של 140 שקל. מנכ"ל בזק לשעבר דודו מזרחי הודה כי תעריפי החברה גבוהים מהמקובל בענף התקשורת. גרנות־גולדשטיין אמרה: "חמש שנים לאחר השקת NEXT TV, אנו מרחיבים אותו למותג תקשורת דיגיטלי כולל, שיציע שירותי אינטרנט, טלוויזיה וסלולר. החברה מובילה את הטלוויזיה הטובה בישראל, וכעת עם הרחבתו של NEXT TV נוביל גם את קטגוריית הסטרימינג המקומי".