יו"ר קבוצת בזק, גיל שרון, הודיע היום (חמישי) על מינויו של רן גוראון, לתפקיד מנכ"ל בזק, זאת כפי שפורסם בתחילת השבוע במעריב. כאמור, גוראון יחליף את מנכ"ל בזק היוצא, דודו מזרחי, שהודיע לאחרונה על פרישתו מהחברה, וייכנס לתפקיד במהלך חודש יוני. בתפקידו הנוכחי, גוראון משמש כמנכ"ל שלוש החברות פלאפון, yes ובזק בינלאומי.

שרון מסר: "רן מנהל בהצלחה את פעילות החברות הבנות בקבוצה כבר כשש שנים, ועתה הוא חוזר לבזק קווי כדי להוביל את החברה לאתגרים המשמעותיים העומדים לפניה בשנים הקרובות. רן הוא מנהל בעל רקורד הצלחות מרשים, ובעל היכרות עמוקה וארוכת שנים עם קבוצת בזק".

הוא הוסיף כי "בתפקידו הקודם רן התמודד עם אתגר חסר תקדים שכולל ניהול של שלוש חברות במקביל, בשוק מאוד תחרותי, והוביל להישגים עסקיים מצוינים בחברות הבנות. אני משוכנע שרן ימשיך את מגמת הצמיחה שדודו הוביל ויצעיד את בזק לעוד שיאים והצלחות. דודו מותיר אחריו חברה מעולה המציגה תוצאות מצויינות. אני מודה לו על תקופת העבודה המשותפת, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".

גוראון מסר בעקבות המינוי: "אחרי שש שנים מאתגרות ומוצלחות בחברות הבנות, אני חוזר לבזק בשמחה רבה ובהתרגשות לקראת האתגרים העומדים לפנינו. בשנים האחרונות בזק המשיכה לפרוץ קדימה, ותחת הנהלה מצויינת השיקה את הסיבים האופטיים וחוללה מהפיכה של ממש במדינת ישראל. לפנינו משימות אדירות ואני גאה להוביל אותן יחד עם העובדים המצויינים של בזק".